Men vad är rasistiskt egentligen? Och en massa mer text.
Det får du avgöra själv, eller ta intryck av vad andra tycker. Ett definitivt besked kan du bara få av en dom. Men för den som är jätteintresserad så finns det säkert ett antal vägledande domar att förkovra sig i.
I det här fallet är det väl Swedie som avgör var gränsen går.
Jag förstår inte riktigt var du står i denna frågan. Ska det bannas mer eller? Är det en för rå jargong?
Vet du, sorry to say, men jag är inte tillräckligt engagerad för att
ta ställning. Jag konstaterade bara att det finns mer än "jag tycker vissa debattörer är uppfriskande" som avgör vad som är ok att skriva.
Då kanske du skulle sopa rent framför din egna dörr först. Tänk själv när du och Pizzabagarn med entourage körde era internskämt om porr och snusk i varenda tråd på hela SH, och så kommer det en ny medlem eller en eventuell annonsör och läser.
Jo, men vad du inte riktigt förstod är att jag inte lägger några värderingar i vad ägare eller annonsörer tycker, men jag inser att
moderatorn behöver göra det. Att jag förstår något så grundläggande innebär inte att jag anpassar mig.
Försök tänk tanken en gång: Man behöver inte vara varken för eller emot. Man kan göra ett inlägg på SH, just i det här fallet påminna om juridiken, utan att vara för eller emot.