Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Och när dreggel säger att folk inte klarar "raka åsikter" undrar jag om han själv besvarar sin sambos fråga om ett plagg passar med raka åsikter i stil med:
- "Nej förihelvete, du ser ut som en djävla fläskpadda till kärring i den där lumpslitna trasan!"
Tro det eller ej, men det där är nästan ordagrant något som jag skulle svara. Min tant får stå ut med mycket, men det är en del av charmen.
Men visst, jag har hamnat i lustiga situationer pga att jag inte duckar oxå, men jag tar hellre det än att fega runt ryggradslöst.
Så för att summera så här långt så måste man tåla att bli kallad i stort vad som helst på ett forum så länge det inte är rasist! Rasist får bara användas om det är korrekt definierat och mottagaren anser att det är en korrket beskrivning av honom. Detta bör klargöras genom att påtala att "Man blir alltid kallad rasist..."
En liten fundering, och detta kan vara fel: Ser det inte ut att finnas en korrelation mellan "Man blir alltid kallad rasist..." och "På ett forum får man faktiskt tåla en del!"
Du har som vanligt summerat fullständigt fel.
Man får kalla folk rasist. Det brukar dock besvaras ordentligt. Inga jävla fega "Anmäl" knappar...
Japp, det beskriver den som säger det mer än den som avses.
Jag skulle mycket väl kunna låta bli att använda ordet "neger", men eftersom folk är så jävla små att de rör upp skitstormar om det så säger jag det så mycket jag orkar bara för att provocera.
Som exempel så sa jag NEGERboll åt en svart kassörska med extra hög röst på ett konditori i Södertälje så att min fruntimmer fick skämmas ögonen ur sig. Jag tänker inte skämmas. Det heter så.
Last edited: