schizophrana
Guest
Vad är ens din fråga, varför man utfordrar? Därför att de skall överleva så klart. Varför köper folk fågelfrö?
Det svaret är inte det jag är ute efter, det har alla andra fattat, gör det du också.
Vad är ens din fråga, varför man utfordrar? Därför att de skall överleva så klart. Varför köper folk fågelfrö?
din arrogans och nedsättande ton om folks svar som bygger på kunskap och erfarenhet, är så typiskt för dagens tonårsbruttor.
jag önskar dig inte lycka till, då du medvetet utmålar dig som ett fån. hade du haft ett uns av humor i kroppen, skulle jag bytt ut 'fån' till 'hovnarr'
På vilket sätt har jag fel då?innan jag postade funderade jag på om det fanns en möjlighet att någon kunde vara så omogen att komma med den kommentaren, kul att det fanns någon!
Det svaret är inte det jag är ute efter, det har alla andra fattat, gör det du också.
Rådjuren har haft en gynnsam period mest beroende på tillgång till föda samt de mildra vintrarna. Stödutfodringar underlättar för rådjuren att klara av att överleva de hårda vintrarna. Vad gäller rovdjursjaktens påverkan, så syftar du förhoppningsvis på rävjakten. Där skulle jag hellre peka på att rådjuren även där fick en gynnsam period främst pga. rävskabben.Om man ställer frågan på annat vis; Är det rätt att rådjuren spridit sig som de gjort? Eller är det kontentan av stödutfodringar och rovdjursjakt?
Lite som inplanteringen av vildsvin och vad det nu havererat.
?
Nej, jag håller med om att du är tydlig med att du vill välja inte bara frågan utan svaret också.
Det jag inte hajar är varför trådstartaren inte tog upp det i sin videoblogg från början.
[YOUTUBE-ID]MpoI4HlqWes[/YOUTUBE-ID]
Det jag inte hajar är varför trådstartaren inte tog upp det i sin videoblogg från början.
Spåra nu inte ur som vanligt till din sandlåda, eller är du fortfarande sur över snutten grejen. Håll dig till Topic tack.
för sent..hoppet är ute för dig young jedi.
vad jag tror annars? Ingenting, jag förstår inte alls varför man ska lägga sig i. När det är hårda vintrar förr sa man att det va bra att de gallrades lite vilt i skogarna, "svaga" djur försvann och det talades om bra kvalitet på djuren.
.
Håll dig till Topic tack.
Ja, jag (kanske främst mina föräldrar) matar ALLA sorters djur vid vårat hus i "skogen"
Vadå, bor du hemma hos mamma fortfarande eller?
tack, hoppas du mår bättre nu!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|