korvgubbe skrev:
jag sprang dom sträckorna utan problem i vintras.. men jag får mer astma problem nu när de e pollen, måste få ner pulsen. Intervallträning verkar bra, ska börja idagMDM skrev:2151219Var ute och sprang nyss och trots allergier och just läkt fot (9 månader utan hård löpning) torde 9.30 inte vålla några problem hehe... och ca 50% av de som gör löp testet sållas ut... så man undrar vad det är för folk som söker....
Jag ska också börja träna idag!IronMike skrev:2152164jag sprang dom sträckorna utan problem i vintras.. men jag får mer astma problem nu när de e pollen, måste få ner pulsen. Intervallträning verkar bra, ska börja idag
Tack för alla bra tips
Lycka till själv.. ska du också göra deras fystest ?bonny skrev:2152188Jag ska också börja träna idag!
...eller kanske imorgon.
Lycka till!
IronMike skrev:2152895Lycka till själv.. ska du också göra deras fystest ?
jag fick besked att jag skulle gå vidare till fystestet, efter svenskaprovet..kiko skrev:2153302Har det över huvud taget kommit ut kallelser till fystestet ännu?
De flesta jag pratat med säger sig sitta å vänta på besked om de kommit vidare eller inte, lär vara försenat med svar?
IronMike skrev:2153459jag fick besked att jag skulle gå vidare till fystestet, efter svenskaprovet..
:corn
HahaIronMike skrev:2146304
Polislönen är väl inge vidare, men jag får jobba svart vid sidan om för att dryga ut kassan..
Jag kommer haffa dig sen ..för vårdslöshet, bara för att jävlas fast jag egentligen tycker det är ok med att busa lite hoj på gata -för att sedan bli nöjd och belåten, dra till närmsta mack å fika en stund.Freddola skrev:2402063Haha
Akta bara så inte kollegorna haffar dig
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |