MC åkning och långt hår.

Lennart "Hoa Hoa" Dahlgren sa alltid när han var wrestlingkommentator på trean på 80/90talet att alla wrestlare som hade hästsvans skulle ha stryk. :arsele

He he...å för det andra:
Ni som pratar om att kovertera till HD bara för att man har långt hår, måste det vara antingen eller? En RIKTIG biker älskar att åka hoj, oavsett vad det står på tanken!

Det luktar posör :arsele :D

hulkenstrong skrev:
Alternativ införskaffa en mössa...men låter varmt till sommaren.

jag har en balaklava (eller vad det heter) tyget är jättetunnt. håller hjälmen fräsch odh håret på plats. köpt på Stadium för en 50- lapp,

arv skrev:
jag har en balaklava (eller vad det heter) tyget är jättetunnt. håller hjälmen fräsch odh håret på plats. köpt på Stadium för en 50- lapp,

Låter som att det kan vara något att testa i alla fall då, om inte dem andra alternativen funkar tillfredställande.

hulkenstrong skrev:
Hur jag ser ut när jag blåser om folk spelar mindre roll :) . Däremot vet jag inte om jag har kunskaper i att fixa en knut :3freak

Samla håret i en svans. Snurra det. Vik upp hälften och snurra den delen runt resten. Stoppa änden in mot huvudet. Sätt ett hårband runt. :tummenupp

Sätt eld på frippan och uiiiiila förbi korvmojen nån kväll. Grymt effektfullt och kidsen kommer garanterat kissa i byxan av upphetsning :gnissla

* fläta
*hästsvans
*hässvans med flera snoddar i. (alltså först en som vanligt, å sen sätter man snoddar med litte mellanrum resten av toffsen, Skitbra, inget fladder!)

Att ha håret innanför stället verkar tokoskönt!

TinaTjejen skrev:
* fläta
*hästsvans
*hässvans med flera snoddar i. (alltså först en som vanligt, å sen sätter man snoddar med litte mellanrum resten av toffsen, Skitbra, inget fladder!)

Att ha håret innanför stället verkar tokoskönt!

fläta = läs ovan angående knuten..kan gissa att flätning är ännu mer avanserat.
hästsvans + snoddar ska testas imorgon om vädret tillåter.

Att ha håret innanför jackan var inte specielt skönt. Då det hindrade rörligheten i vissa moment.

hulkenstrong skrev:
fläta = läs ovan angående knuten..kan gissa att flätning är ännu mer avanserat.
hästsvans + snoddar ska testas imorgon om vädret tillåter.

Att ha håret innanför jackan var inte specielt skönt. Då det hindrade rörligheten i vissa moment.

Ja med du får ju lära dig i så fall o fläta, annars får du sluta klaga.....
Det är inte speciellt svårt.

Jag har alltid mitt hår flätat när jag kör, det bästa alternativet tycker jag...

Miss Ullis skrev:
Ja med du får ju lära dig i så fall o fläta, annars får du sluta klaga.....
Det är inte speciellt svårt.

Jag har alltid mitt hår flätat när jag kör, det bästa alternativet tycker jag...

Klagat? Bara sagt att det låtit svårt. Aldrig nämt att jag inte kommer lära mig om andra alternativ inte funkar bra.

Kommer även testa knut beskrivningen ovan för att avgöra det bästa.

Jag hade långt hår när jag körde mc i lumpen, provade det mesta utom fläta.. Det blev saxen efter några veckor. :D

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick