Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Jag körde iaf som en drulle i början, for av vägen 3 gånger första sommaren, hade inte velat göra det med 100k.
Kul att du fick valuta för pengarna du betalade till körskolan.
Jag körde iaf som en drulle i början, for av vägen 3 gånger första sommaren, hade inte velat göra det med 100k.
Allt nytt går sönder direkt!
vad är du för en person att gnälla över att hon inte vill lägga allt på körskola, när man faktiskt kan lära sig bra mkt bara genom en snäll person som kör med som handledare? Tycker du är "snubben tvärtemot" Lägg allt på att skola, minst på hoj. Köp gammalt som går och går, ALDRIG nytt som bara går sönder var 10e mil...
Hahaha. Att jag var ung och dum kan jag inte skylla skolan för.Kul att du fick valuta för pengarna du betalade till körskolan.
Du har alltså råd att köpa hoj för 100k, men har inte lust att lägga 20k för att få köra den? Smart.
Inte för att generalisera, men en hoj för 100k - utrustning är kanske inte den mest ultimata första hoj.
Ingen tycks haja... har man kommit så långt att man kör upp 3 dagar senare så är det väl inget problem. Men kör man hoj lika bra som rymdraket är det en annan sak.Alla prioriterar olika! Punkt!
Jag köpte min först R6a på fredagen, körde upp på måndagen efter. Är jag oxå snål då? Eller korkad för att jag valde min drömhoj som första hoj? Smaken är som baken, delad, som tur är!
Min poäng var att jag tycker man ska skaffa sig körkort eller handledare innan man skaffar hoj.
Hur stort ska jag behöva skriva?
Ja det var endast riktat till digSlå mig inte
A1: 17k
A-beg: 8k
A1 tog jag -08 och A-beg -09, antar att priserna har stigit, men jag kunde nada när jag börja, vilket speglar av sig på A1...
Fel igen! Jag söp inte bort mitt studiebidrag.17år och kan lägga 17k på körlektioner? pappa betalar? tycker du ska låta folk använda sina egna pengar hur de vill. Att du skaffa körkort innan du köpte hoj skiter vi i
Min poäng var att jag tycker man ska skaffa sig körkort eller handledare innan man skaffar hoj.
Hur stort ska jag behöva skriva?
Allt jag gör är att framföra min åsikt
Jag ska:
1: Byta kön
2: flytta till stockholm.
Jag har sökt handledare i nästan 3 veckor och ingen nappar
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|