Jag kan köra med dig men då får du på något sätt pallra dig hit.
(Köper du min hoj får du garageplats utan extra kostnad )
HAHA, tack så mycket Hoj har jag redan skaffat mig http://romeon.net/romeov2.jpg / Romeo
Jag kan köra med dig men då får du på något sätt pallra dig hit.
(Köper du min hoj får du garageplats utan extra kostnad )
Min poäng var att jag tycker man ska skaffa sig körkort eller handledare innan man skaffar hoj.
Hur stort ska jag behöva skriva?
Ja, jag behöver antagligen skriva större...Nej, du tjatar hål i huvudet på alla som inte håller med dig.
Personligen lägger jag hellre 20 papp extra på en hoj än på körlektioner.
Dessutom fattar jag inte ditt grundresonemang: skulle man ha mer pengar att köpa körlektioner för bara för att man har en dyrare hoj?
Typiskt snorungar. Tror att ingen förstår deras åsikt bara för att man inte håller med.
Fattar du?Du är grymt fel ute. Ju större bokstäver du tar till, desto tydligare blir det. Ge inte upp, du kan nog få alla att fatta att du inte fattar.
Tacka mig.Jösses, 10 inlägg tog det innan tråden spårade ur...
Välkommen!
Tacka mig.
...Köpa nytt och fräscht är det värsta jag vet! Jag vill ha praktiska grejer som går och går och går.
Jösses, 10 inlägg tog det innan tråden spårade ur...
Välkommen!
Mitt tips är att köpa ett gäng konor och träna privat på den ofta dryga och skittråkiga långsamma teknikbiten. Upp med hojen på ett släp och bege dig till nån avlägsen/folktom parkering. Olagligt visst men vet att polisen här sett mellan fingrarna i ett fall iaf.
Låt alla göra som dom vill.
Jag köpte hoj innan för att pilla med den samtidigt som jag tog kortet!
Och för att komma till det ekonomiska.
En gång när jag var student 18 år. Så skulle jag köra Bankörning i Anderstorp men kom då efter halva tiden hade gått och frågade snällt om man kunde får studentrabatt eftersom att halva tiden hade gått.
Fick det helt galna svaret att: har du inte pengar så får du välja någon annan hobby?
Vad fan är
Det för inställning? Trodde att vi motorcyklister samverkade ihop, vi är trotsally en minoritet som blir motverkade i allt vi vill göra...
Låt alla göra som dom vill.
Jag köpte hoj innan för att pilla med den samtidigt som jag tog kortet!
Och för att komma till det ekonomiska.
En gång när jag var student 18 år. Så skulle jag köra Bankörning i Anderstorp men kom då efter halva tiden hade gått och frågade snällt om man kunde får studentrabatt eftersom att halva tiden hade gått.
Fick det helt galna svaret att: har du inte pengar så får du välja någon annan hobby?
Vad fan är
Det för inställning? Trodde att vi motorcyklister samverkade ihop, vi är trotsally en minoritet som blir motverkade i allt vi vill göra...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|