johnno_mccall
Park å rabatt åkare
Håller med föregående talare riktigt värdelöst, och alldeles för mycke folk i den lilla lokalen.
sicken dynga asså, mc-mässa CROSSMÄSSA möjligtvis inte mc-mässa en ända sporthoj hade dom orkat släpa in (en R1:a).
tog knapp en timme att gå igenom allt och då gick vi jääävligt långsamt, fan restaurangdelen var ju fan större än utställningsytan
Håller med föregående talare riktigt värdelöst, och alldeles för mycke folk i den lilla lokalen.
Såg du inte en zx10a, Gsxr 1000 och en 675a?
Mässan i Stockholm förra året var likvärdig (nästan)
[/QUOTE]Ja, dom har man ju sett förut så du hade väl inte blivit gladare av dessa!
sorry 675:an glömde jag ju, men de andra du nämner verkar jag ha missat fullständigt och ändå tycker jag att jag kollade runt noga
Jag såg en massa olika typer av handskar.rpM650 skrev:Rent j"vla skiten rent ut sagt! Sämsta jag varit med om skulle köpa ett par handskar inför säsongen vad hade dom, ugnefär 2 olika par i hela lokalen...
Jag såg en massa olika typer av handskar.
Folk som är missnöjda har nog aldrig varit på nåt annat än Gbg/sthlm-mässor.
För att vara en småstadsmässa är denna mässa helt ok.
O ärligt talat, hur mkt är hundra spänn då?
fan limez! du skulle ju hyrt en monter där du skulle sålt dina mekskolefilmer, dom hade sålt som smör
räkna med ett hej från mig om jag ser dig
ne de va då inte värt några 100 spänn..
letade ryggskydd.. hitta en stolle som sålde sånt ja ville ha.. "mässpris" 1100 spänn.. e du inte klok sa ja.. ja får de för 900 hemma.. då blev han sur å gick.. kan inte ha sålt mycke idag..
ARAI har förstått de där med hur man säljer grejjor på en mässa.. riktigt bra priser.
första och sista gången ja åker dit..
trevligt sällskap ja åkte med så de va positivt.. man kommer inte ut på så mycke sånt här när man har en liten =)
-2
med andra ord 2
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari