MC grupp

Är du intresserad av att vara med i klubben?

• Antal röstningar
    0

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
prulle skrev:
Nej Jag har gjort typ samma sak själv men jag va bara lite nyfiken på va han har för päron igentligen. Mina var INTE glada över att jag körde utan körkort.

Jo men det var säkert inte hans heller, lägg ner det här nu okej :pannkyss

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
prulle skrev:
Va det bara jag som förut satte att folk på orten där festen är skulle fixa brudar.
:va

Nsr_man va har du för päron som låter dig köra till plugget utan kort?
eeeh kanske föratt jag gjorde som många andra här :kocko drog ut utan att dom viste...........

minirider

Guest
lill pundarn skrev:
jag menar att det fortfarande var oansvarsfullt att åka med än tung kasse hängandes på styret... och att du sa till mig ca 3 veckor efter krashen att det var pga plastkassen på ditt styre du krasha... och då nämde du inget om ngt gashäng ;)

och jag vet inte vilken sida kassen hängde på men i mina ögon så så kan det lika gjärna varit höger... du e ju inte den som direkt drar sig för att ljuga och överdriva ;) tex. att du sa te kim och lukas att du flög först 100 meter när du flög av hojen och sen var det bara 10m... fridh och jag hittade dig liggandes 3-4m därifrån...
hahah faan vad rätt! vad ska nsr_man säga nu :banana

minirider

Guest
jag vet vad vi kan kalla mc gruppen! myttomanernas myttoman! :arsele

Turbo_kim

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Fiddy
till mig sa nsr_man att han flög 100 meter då sa jag man kan inte flyga så långt, då sa han 10 meter sen när mina polare hitta han då låg han 3-4 meter bort, sen så sa han inget om gashäng. det fick jag reda på idag. och deta hände lite innan sommaren. till mig sa han att han klanta sig vilket är helt männskligt! + att efter olyckan var nsr_man ute å körde utan kort ett bara tag ute halva sommaren och körde utan kort. och det gör han än idag. men vi ska inte klandra han för det lixom det tillhör att man gör sånt men sen in ser man att man ska ta det(kort) och då gör man det :) jag vill inte hålla med någon eller gå emot någon men det där om gashäng är bullshit! men skit samma alla tabbar sen nån gång. nån gång måste vara den första. /// turbo Kim :2cool

minirider

Guest
Turbo_kim skrev:
till mig sa nsr_man att han flög 100 meter då sa jag man kan inte flyga så långt, då sa han 10 meter sen när mina polare hitta han då låg han 3-4 meter bort, sen så sa han inget om gashäng. det fick jag reda på idag. och deta hände lite innan sommaren. till mig sa han att han klanta sig vilket är helt männskligt! + att efter olyckan var nsr_man ute å körde utan kort ett bara tag ute halva sommaren och körde utan kort. och det gör han än idag. men vi ska inte klandra han för det lixom det tillhör att man gör sånt men sen in ser man att man ska ta det(kort) och då gör man det :) jag vill inte hålla med någon eller gå emot någon men det där om gashäng är bullshit! men skit samma alla tabbar sen nån gång. nån gång måste vara den första. /// turbo Kim :2cool
vi alla vet att den där grabben (nsr_man) har behov att ljuga en hel del. :rolleyes:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Turbo_kim skrev:
enligt din historia så sa han till dig att han flög 100 meter innan någon hittade honom, alltså att ni pratade med varandra innan han blev upphittad. hur går det ihop?

minirider

Guest
-Rosen- skrev:
enligt din historia så sa han till dig att han flög 100 meter innan någon hittade honom, alltså att ni pratade med varandra innan han blev upphittad. hur går det ihop?
men hans polare hittade ju honom 30 sek efter olyckan då han låg vi hojen

Turbo_kim

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Fiddy
-Rosen- skrev:
asså han sa det efter till mig, att han hade flygit 100 meter sen sa jag att man inte kan det, å då sa han: ne ehh asså det kanske var 10 meter :p det var efter allt typ några dagar senare :2cool

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
NSR_MAN skrev:
eeeh kanske föratt jag gjorde som många andra här :kocko drog ut utan att dom viste...........

Asså ta det lungt ja står på din sida att man måste testa sakerna. Men jag trode du åkte till skolan varje dag och att dina päron viste det.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Turbo_kim skrev:
asså han sa det efter till mig, att han hade flygit 100 meter sen sa jag att man inte kan det, å då sa han: ne ehh asså det kanske var 10 meter :p det var efter allt typ några dagar senare :2cool
okej

utfyllnad

minirider

Guest
prulle skrev:
Asså ta det lungt ja står på din sida att man måste testa sakerna. Men jag trode du åkte till skolan varje dag och att dina päron viste det.
tror inte hans päron visste det om jag inte känner dom helt fel.

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Turbo_kim skrev:
nsr_man ute å körde utan kort ett bara tag ute halva sommaren och körde utan kort. och det gör han än idag. /// turbo Kim :2cool
*harkel* vem e det som kör bil utan kör kort? :rolleyes: sen brazzar runt på en 110cc fiddy på almän väg? å minirider ska vi inte änns tala om :3freak *harkel*

lill pundarn

En gång moppefucko alltid moppefucko! =D
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
CH-racing WSM 125cc -05, KTM 125cc CG -81
NSR_MAN skrev:
*harkel* vem e det som kör bil utan kör kort? :rolleyes: sen brazzar runt på en 110cc fiddy på almän väg? å minirider ska vi inte änns tala om :3freak *harkel*

tja det e fy på dem för det faktist :fatta!
om jag inte minns fel så sa du att du hade lärt dig din läxa (i din tråd om ditt fajterbygge) verkar inte riktigt så när du fortfarande kör utan kort och med oförsäkrad hoj...

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
lill pundarn skrev:
tja det e fy på dem för det faktist :fatta!
om jag inte minns fel så sa du att du hade lärt dig din läxa (i din tråd om ditt fajterbygge) verkar inte riktigt så när du fortfarande kör utan kort och med oförsäkrad hoj...
gör jag? :va kör vråltrim, men någon NSR var det länge sen :rolleyes: du kör ju minimoto på gatan :3freak så sluta bråka nu!!! de är ju inte som om du har nåt att säga när du oxå är olydig :fatta!

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...