MC grupp

Är du intresserad av att vara med i klubben?

• Antal röstningar
    0

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
NSR_MAN skrev:
gör jag? :va kör vråltrim, men någon NSR var det länge sen :rolleyes: du kör ju minimoto på gatan :3freak
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1924897#post1924897
Ta det där istället.
NSR_MAN skrev:
*harkel* vem e det som kör bil utan kör kort?

Jag har gjort för att hämta mina högtalare när jag bode i skåne. kl va typ 9:e jag bodde ute i ingenstans det va ca 4 km farsans nyklar satt i, jag körde i max 30. Jag ser inget större fel med det förutom att det inte va min bil.

lill pundarn

En gång moppefucko alltid moppefucko! =D
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
CH-racing WSM 125cc -05, KTM 125cc CG -81
NSR_MAN skrev:
gör jag? :va kör vråltrim, men någon NSR var det länge sen :rolleyes: du kör ju minimoto på gatan :3freak så sluta bråka nu!!! de är ju inte som om du har nåt att säga när du oxå är olydig :fatta!

klart det var länge sen det var någe nsr för nu e det ju vinter... men när marken var fri körde du ju fortfarande... jag kör inte minin på vägarna(har gjort det en ggn och då höll jag mig nästan hela tiden på trottoarer och cykelvägar) jag kör vid mässan på parkeringen... men jag ville mest framföra att man ska tänka efter innan man tror på vad du säger :D

Turbo_kim

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Fiddy
NSR_MAN skrev:
*harkel* vem e det som kör bil utan kör kort? :rolleyes: sen brazzar runt på en 110cc fiddy på almän väg? å minirider ska vi inte änns tala om :3freak *harkel*
men som jag sa man gör det, hör till men sen inser man att man ska ta kort å du håller ju på att ta kort eller hur. man måste jue testa gränserna jue. :2cool

minirider

Guest
NSR_MAN skrev:
*harkel* vem e det som kör bil utan kör kort? :rolleyes: sen brazzar runt på en 110cc fiddy på almän väg? å minirider ska vi inte änns tala om :3freak *harkel*
#harkel# du hade också tagit chansen om du fick! men nu är det så att du får inte äns köra din 125:A :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ni har fått er pajkastar tråd ni kanske inte fatta vinken men sluta med pajkastningen här tack.

MotoX

Våga våga
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
KTM
Man vet inte ens vart man ska börja i denna diskussion. ni diskuterar och klagar på varann men ändå så gör ni nästan lika mycke olagligt, men NSR_MAN ja tycker inte du ska säga så mycket till turbo kim och minirider för du vet hur de ligger till. du uppstår bara som en löjligt tönt i allt du skriver. du hade kört bil om du hade haft en, du hade kört fiddy om du haft en (men de har du inte och ja tror inte du kommer få) du kör din nrs och din lilla moppe. mm visst vi kör vårat å du kör ditt :finger

MotoX

Våga våga
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
KTM
okey nu till de här me klubben. morot mc? kom på ett eget namn å härma inte andra(syftar på potatoesmc om ni inte fattar). har du tänkt å köra lätt mc länge eller? hahah du har ju inte kort,tror inte du kommer få eller ta kort så tycker du ska lägga ner detta.

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
zunshine skrev:
Man vet inte ens vart man ska börja i denna diskussion. ni diskuterar och klagar på varann men ändå så gör ni nästan lika mycke olagligt, men NSR_MAN ja tycker inte du ska säga så mycket till turbo kim och minirider för du vet hur de ligger till. du uppstår bara som en löjligt tönt i allt du skriver. du hade kört bil om du hade haft en, du hade kört fiddy om du haft en (men de har du inte och ja tror inte du kommer få) du kör din nrs och din lilla moppe. mm visst vi kör vårat å du kör ditt :finger

http://www.sporthoj.com/forum/showt...897#post1924897 :fakta :arsele

zunshine skrev:
okey nu till de här me klubben. morot mc? kom på ett eget namn å härma inte andra(syftar på potatoesmc om ni inte fattar). har du tänkt å köra lätt mc länge eller? hahah du har ju inte kort,tror inte du kommer få eller ta kort så tycker du ska lägga ner detta.
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108523 :fakta :3freak

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
1. Wargen
2. NSR_MAN
3. Soulflylost
4. Svanen
5. RyXze
6. NSR_MANs polare
7. Kille_hojdille
8. Snowman 89
9. Kronen
10. Eldur
11. Trashcan
12. CYRÉN (Om gruppen inte heter Crazy Mc)
13. Lundgren
14. Fridh
15. RyXzes polare, Coffa
16. Rift
17. Hagberg
18. Mr EmCom
19. !ante
20. Pr0bz
21. CRM_knutte
22. Mc-hjalte
23. Prulle
24. Spun
25. Carnocken
26. Smartskaft
27. gasgas_johan
28. Mr.PB
29. -Rosen-
30.Yamaha xt125r
31. DayFire
32. apriliars125!!!

Edit: Tog bort mig från listan!!

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
1. sluta spamma denna tråden

2. varför hamnar jag längre och längre ner på listan :va

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Ktm'arn skrev:
1. Jag spammar inte denna tråd.

2. Som jag redan har skrivit så _la jag till mig på listan igen_. Det innebär att alla som är under mig (jag låg på nr.19 innan så jag la mig på 19 nu) åker en placering nedåt. Och så har vissa inte fattat att man ska ta me dig i listan. Och sen skrev du dig ovanför 1an som nr.0. Och då la någon ner dig på sista plats.
Men men jag har fixat listan nu. :)
jag menade inte dig, jag menade nsr_man:s skolkamrater eller vad det är.

men jag tyckte att jag platsade som nummer 0. inte för att jag är en nolla men för att jag står över alla andra :D

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Ktm'arn skrev:
Nu var det inte nått snack om listan utan: sen när står en nolla över alla andra?
Och dessutom så var ingen nolla me tills du skrev in dig på listan, bokstavligt talat :D !
För du skrev ju "0. -Rosen-" :tomten!
alltså stog jag överst i listan
run c:\documents and settings\mina dokument\lägger ner diskutionen nu.exe

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Ktm'arn skrev:
Hahaha asså hur kan du ta detta minsta lilla seriöst, inser du inte att jag bara försöker driva med dig :hihi ?
Ok...Ethernet connection-specific DNS Suffix load complete.
File deleted :gnissla!

:hihi
nä, förlåt :) :D

antar att jag har blivit drabbad av rf_racing sjukan. när man tror att alla är som honom.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...