sideline
#11449
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag hackar inte på Money.. Hon jobbar på annan avdelning som fungerar hur bra som helst.. Har inte haft någon kontakt med henne heller så varför ska jag hacka på henne för?..
Jag hoppas iaf att så inte är fallet. Kan vara jag som misstolkat.
Nu är det lite sent för mig att "hoppas på en förbättring" då jag aldrig mer kommer återvända till MC Huset.. Så att ringa och gnälla på deras service nu känns så meningslöst då jag fortfarande kan använda min hoj.. Låt det ta en månad till innan jag får min lampa, men då lär jag redan skaffat en ny på annat håll och DÅ kommer jag ringa dem och skälla på dem, sammtidigt som jag avbeställer min baklampa..
Men nu pratade jag med dem igår och han skulle fixa det, kan ju inte direkt ringa nu igen dagen efter och skälla på dem?
Får jag min lampa i nästa vecka som killen lovade så är mitt problem avklarat och jag kommer då ALDRIG att återvända till dem, hur jäkla bra dem än blir.. Men får jag inte min lampa nu och jag ska behöva ringa igen så blir det inget hygglit samtal, då min låååånga stubin brunnit upp..
Kanske skulle ha skällt på dem igår när jag ringde?
Skälla på dem skall du inte behöva göra. Sällan det löser särskilt mycket.
Har dem ingen aning om att jag är missnöjd så är man rent av pantad.. Han jag köpte hojen av vet om att jag är missnöjd.. För vilken kund är nöjd med en säljare som säger att ens MC kommer vara klar inom 2 veckor, men tar 5 veckor ist.. Ljuger för en och hittar på historier och ringer aldrig upp en och informerar en om situationen?
Och ja nu med min baklampa har jag inte orkat bry mig längre då det, som sagt, inte är någon panik.. Skrattar bara innombords och får det bekräftat för mig själv hur jävla dåliga dem faktiskt är..
Det är sällan trevligt att bli bemött med lögner.
Hoppas du njuter av din hoj iaf.