Istället vänder du dig i första hand till sporthojsforumet, och skall försöka få andra att undvika MC-huset. Vi andra kanske även är intreserade av att veta vad MC-huset säger när du konfronterar dom med problemet. Som det är nu så har du ju inte ens försökt reda ut detta, jag förstår att du är besviken. Men då får du ju lösa det med MC-huset, men det försöker du inte ens...
Fortfarande så "vänder" jag mig inte till någon på detta forumet? Behövde skriva av mig lite, och skriva ner hur jag har blivit behandlad på MC Huset för att se om där är fler än bara jag som blivit illa behandlad..
Hade det bara varit jag i princip som blivit dåligt bemött hade jag självklart tagit upp det med dem jag vart i kontakt med (eventuellt chefen).. Men nu verkar det vara rätt många som haft problem med MC Huset så jag orkar helt enkelt inte lägga ner energi på dem mer.. Jag kan köra min MC, ingen panik med tiden.. Tycker bara servicen vart usel och gör det så mycket lättare för mig att välja någon annan återförsäljare i framtiden..
Jättebra att du vill hjälpa andra men detta kanske inte är det bästa sättet. Tala om för personalen/chefen på MC Huset direkt att du är lite missnöjd med service. Det mesta går att lösa om man försöker. Är du dessutom hövlig är chansen större att de är snälla/trevliga tillbaka.
Hur som helst tycker jag inte att Money skall behöva försvara MC Huset så hacka inte på henne bara för att hon råkar jobba där. Hur du än gör är det jätteviktigt för MC Huset och alla andra försäljare/företag att de får reda på att du är upprörd/besviken på den service eller brist på den. Får de inte den här återkopplingen (feedback) är det svårt för dem att göra någonting åt bristerna.
Jag hackar inte på Money.. Hon jobbar på annan avdelning som fungerar hur bra som helst.. Har inte haft någon kontakt med henne heller så varför ska jag hacka på henne för?..
Nu är det lite sent för mig att "hoppas på en förbättring" då jag aldrig mer kommer återvända till MC Huset.. Så att ringa och gnälla på deras service nu känns så meningslöst då jag fortfarande kan använda min hoj.. Låt det ta en månad till innan jag får min lampa, men då lär jag redan skaffat en ny på annat håll och DÅ kommer jag ringa dem och skälla på dem, sammtidigt som jag avbeställer min baklampa..
Men nu pratade jag med dem igår och han skulle fixa det, kan ju inte direkt ringa nu igen dagen efter och skälla på dem?
Får jag min lampa i nästa vecka som killen lovade så är mitt problem avklarat och jag kommer då ALDRIG att återvända till dem, hur jäkla bra dem än blir.. Men får jag inte min lampa nu och jag ska behöva ringa igen så blir det inget hygglit samtal, då min låååånga stubin brunnit upp..
Kanske skulle ha skällt på dem igår när jag ringde?
Vi hade problem med lite grejer gällande lånet när tjejen köpte sin hoj. Blev förbannad på säljaren och stegade in till Mikael. Där löste sig allting utan problem. Så säg till när ngt är fel. Annars har dom ingen aning aning om att du är missnöjd och kan därför inte rätta till problemen!
Har dem ingen aning om att jag är missnöjd så är man rent av pantad.. Han jag köpte hojen av vet om att jag är missnöjd.. För vilken kund är nöjd med en säljare som säger att ens MC kommer vara klar inom 2 veckor, men tar 5 veckor ist.. Ljuger för en och hittar på historier och ringer aldrig upp en och informerar en om situationen?
Och ja nu med min baklampa har jag inte orkat bry mig längre då det, som sagt, inte är någon panik.. Skrattar bara innombords och får det bekräftat för mig själv hur jävla dåliga dem faktiskt är..