MC i Kungälv

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Last edited:

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Liten varning för rollsbo krysset nattetid. Mc sheriffen har setts ett par gånger stående med släkta ljus inne på cykelbanan vid övergångstället i rollsbo, (vänster sida om man kommer från kungälv mot ytterby) e buskar o skit ivägen så man ser dom inte. Samt att dom är i ytterby väldigt ofta nu, kan iofs berod på att det nästan e laglöst här. Kryllar av moppefuckon som bara för oväsen samt kastar sten på balkongerna och efter att dom krocka med varandra nere i tunneln på cykelbanan vid station så är sheriffen här oftare ä vanligt.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Tänkte åka en sväng ifrån Hojride MC i morgon vid 12-tiden om någon är intresserad av att hänga på :)

www.hojridemc.com

//Lynn

JimmyE

Det man inte minns har aldrig hänt!!!
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
Blade 954:a "Black Edition"
Lever den tråden???
Någon som ska ner till Götaplatsen i morgon Lördag??? Det har lovats sol och lite värmegrader över 10 strecket i allafall:)
Hade vart kul om några mer skulle ner och i så fall kanske åka ihop mot Götaplatsen:yoparty

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Lever den tråden???
Någon som ska ner till Götaplatsen i morgon Lördag??? Det har lovats sol och lite värmegrader över 10 strecket i allafall:)
Hade vart kul om några mer skulle ner och i så fall kanske åka ihop mot Götaplatsen:yoparty

Förvisso ska jag ut och provköra i morgon men vet inte om jag hänger med på stadskörning det första jag gör... det var ju ett tag sedan jag körde sist och nu är det ju även på en ny hoj...
Kroppen måste nog få känna på hur det känns innan jag beger mig ner och kör med andra :)

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Jag lurar lite på att åka en sväng imorgon.
Ska vi ses vid fästningsgrillen 11.00 ? För vidare färd mot stan ca 11.20 ?

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Jag lurar lite på att åka en sväng imorgon.
Ska vi ses vid fästningsgrillen 11.00 ? För vidare färd mot stan ca 11.20 ?

hmm ja det kanske skulle vara en idé :)
Messar dig imorgon ang när jag åker ut ...

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
hmm ja det kanske skulle vara en idé :)
Messar dig imorgon ang när jag åker ut ...

Stan = Götaplatsen för att möta upp dom andra och kanske hänga med motardmaffian eller några andra som kör lite lugnare.... eller ta en egen vända i lagom tempo....
Kör inte så fort med nya moppen än.... :hihi

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Stan = Götaplatsen för att möta upp dom andra och kanske hänga med motardmaffian eller några andra som kör lite lugnare.... eller ta en egen vända i lagom tempo....
Kör inte så fort med nya moppen än.... :hihi

*skratt* ja har ju också ny moppe :D
Mitt problem är ju att jag inte vet hur jag kör än :rolleyes:

Chimpy

Inte som alla andra :P
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Oljehoj med bockstyre
Ska in till GP så tar gärna sällskap in dit. Hinner jag så e jag där senast 11.20 (Fästningen). E jag inte där då så vänta inte för min skull. Men de blir nog ingen motorväg för mig imorgon tänkte åka retard.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Woohoo!

Kungälvstråden lever igen :)
Jag som inte har nån hoj nu... Illa!

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
om vi är så många här i kungälv som kör hoj .. hur kommer det sig att vi aldrig sammlas ,, vid en samlingplats .. på helger .. så som man gör i göteborg

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
om vi är så många här i kungälv som kör hoj .. hur kommer det sig att vi aldrig sammlas ,, vid en samlingplats .. på helger .. så som man gör i göteborg

Vi kanske är för självständiga här utanför city-trycket:p
Eller dåliga på planering? Bara hela grejen att lägga tid på att åka tråkig väg in till centrala Göteborg för att sedan ta sig därifrån igen gör ju att man (jag) skiter i det istället...

Själv föredrar jag att inte åka i för stor flock eller med massa folk jag inte vet hur de kör.. men visst skulle det kunna va kul ha en samlingsplats i Kungälv ändå!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept