MC i Kungälv

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
Jaja då var man Sambo då! :D haha faaan va naaajs premiären idag.. avrundade med en fin bakslang körning i sportextra krysset förbi 4 bilar! då är man nöjd :D

Hanzzon

Den långe Den snygge Å Den vackre
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
R1 03, sådär Blå/Svart
Ett stycke Ktm på framhjulet innan rondellen vid Audi, sen en liten kort bakhjuls åka efter, ser mötande polisbil kikar i backspegeln och ser hur du precis ska plocka upp den igen å tänker bara nej nej.. men du hann se den i sista sek... :tummenupp

Jag i volvon framför :)

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
sedär ja då kan jag kalla mig en mer erfaren motardåkare... slog över igår! det som gjorde mig mest förvånad var att det faktiskt inte gjore så ont :S höll ca 70km/h kanske... körde lite knästående, och skulle prova en ståendes tänkte jag.. smark skulle nog tänkt igen det hela lite innan... med tanke på att jag hämta hojjen i förrgår hehe... ajja nu är den märkt iaf, har ju inte köpt en fisa hojj... och jag hade inte hunnit byta baklampa mm än, så bestående skador blir ett par märken på fäljarna. Men jag är inte bitter! ska ut och öva mer snart tänkte jag!

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
sedär ja då kan jag kalla mig en mer erfaren motardåkare... slog över igår! det som gjorde mig mest förvånad var att det faktiskt inte gjore så ont :S höll ca 70km/h kanske... körde lite knästående, och skulle prova en ståendes tänkte jag.. smark skulle nog tänkt igen det hela lite innan... med tanke på att jag hämta hojjen i förrgår hehe... ajja nu är den märkt iaf, har ju inte köpt en fisa hojj... och jag hade inte hunnit byta baklampa mm än, så bestående skador blir ett par märken på fäljarna. Men jag är inte bitter! ska ut och öva mer snart tänkte jag!

:skakarpåhövvetosuckar

:öppnarenale

PS. akta er för rymdlingar

Bifogat

• 111liten.jpg
    111liten.jpg
    202.1 KB · Visningar: 53

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
:skakarpåhövvetosuckar

Ähhh!! vadå? det är ju en "stunthoj!" haha var ute och brände lite nu igen bytt bakskärmen till ktm skärmen nu! ;)

och en motardförare är ju ingen motardförare utan överslag!! hehe åt något håll iaf! ska du med ut imorgon kanske? jocke vill säkert med me...

oj inloggad med jockes konto..

Last edited:

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Nån som vet nåt om krocken utanför ytterby i helgen?

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ni glömmer väl inte festen på Hojride MC i morgon???

:yoparty :yoparty

Start kl 21:00
Kostnad 100kr förköp eller 120kr i efterinsläpp
Bra band och DJ
Billig dricka och massor med folk :yoparty

Hör av er om ni vill ha biljetter

//Lynn

0701-758261

Spana in www.hojridemc.com

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Lelleträffen

Någon förutom Snajjp, Caina och jag från Kungälv som ska på Lelleträffen nästa vecka?

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Ingen som har/vet ngn firma som söker folk?

Tja som rubriken lyder är i behov av o byta jobb o e la sugen på o testa ngt hantverkar yrke så är det någon som vet om något lärlings jobb eller har några tips så är det bara o höra av sig (som det är nu så är väll vad som helst utom lager intressant bara det räcker till amorteringar,hyra samt hoj försäkring). Måste bryta lager tristessen, vantrivs som satan som det är nu och vill prova ngt nytt.

//Joakim

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Jag vill ut o köra hoj.. dock tråkigt att köra ensam.. Någon?:confused:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...