MC i Kungälv

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
slutade 17.30 och hade en del att fixa efter det också. Får ta o köra en annan dag :)
Vart körde ni?

Blev bara jag Salle o Gunnarsson, Vi åkte förbi härryda o stannade till en snabbis sen fortsatte vi förbi där o mot alingsås o hem till salle i sjövik o tog en kaffe va väll ok men gick inte o slappna av o njuta av turen direkt.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Blev bara jag Salle o Gunnarsson, Vi åkte förbi härryda o stannade till en snabbis sen fortsatte vi förbi där o mot alingsås o hem till salle i sjövik o tog en kaffe va väll ok men gick inte o slappna av o njuta av turen direkt.

Det var som fan... Gunnarsson också. Har han besiktigat sukan än då? :D

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
hehe japp i lördags morse besiktigade han den =P

Ingen som e sugen på o ta en sväng idag kanske?

Sugen är man ju, men frågan är om man hinner idag. Är hemma absolut tidigast kl.18.
Vilken tid skall det köras tro?

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Blev en liten genväg hemm till ytterby från jobbet i rollsbo igår via lillaedet-backamo-stenungsund-rollsbo-sjövik-hemma vid 21:00 =P (åkte till Rallysalle o hjälpte till o möblera om deras fiddy bana.
Idag ska vi ut o köra igen efter jobbet så om ngn e sugen så e det la bara o haka på.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Blev lite sugen när jag såg hojen förut när jag kom hem så det blev en liiiten, liten kvälltur :)

Bifogat

• DSC00420.JPG
    DSC00420.JPG
    150.9 KB · Visningar: 60

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Blev lite sugen när jag såg hojen förut när jag kom hem så det blev en liiiten, liten kvälltur :)

Nice jag kom la hem vid 20:30 tiden igår efter en tur lite här o var kungsbacka,landvetter o härrskogen från bägge hållen, vilket jäkla väder detta har man längtat efter sen man ställde in hojen förra året, hoppas nu bara det håller i sig. Jäkligt sjyst bild förresten :tummenupp

//J

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
Ville bara upplysa om att jag beställt en ny Husa idag med helsystem etc etc :yoparty :yoparty :yoparty leverans 2-3 veckor sedan jäääävlar... :D

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Ville bara upplysa om att jag beställt en ny Husa idag med helsystem etc etc :yoparty :yoparty :yoparty leverans 2-3 veckor sedan jäääävlar... :D

Woohooo! Go lacha, go lacha!

Det var allt på tiden :yoparty
Läste fel först och trodde du gjort en helomvändning och beställt en HAYAbusa :D
Slå en pling när den kommit så vi kan ta en svängom.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Körde också motard i helgen... o cross också :yoparty
Så nu lutar det åt att man köper en enduro med :näsblod

Ja du... för mycket leksaker kan man inte ha... eller?? :D

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Måste berätta om nåt kul som hände på valborg:

Jag och min flickvän var ute och åkte (hon satt bak) på valborgsmässokvällen. Tänkte att innan vi drar hem så kolla vi lite i kungälv. Ganska dött med några få vid busstationen. Har precis vänt i rondellen när jag börjar komma ikapp en eu-scooter med 2 fjortisar på. De hör inte mig alls då jag ligger i 40-50 på tvåan. Tänker att nu ska jag skoja med dem och pekar på dem så min flickvän där bak förstår vad som ska hända.

Precis när jag är i höjd med dem så slänger jag i ettan och ger fullgas. Till min förvåning (doh!!!) så reser sig hojen med ett vrål. Fjortisarna sket nog fan i byxorna och jag tänkte ganska snabbt att nu kommer hon där bak slå ihjäl mig. Kan inte sluta asgarva förrän jag kommer bort till rödljusen där jag ställer mig still och kollar hur det är med tjejen. Hon tjuter av glädje och skriker "det är ju bättre än Liseberg!!!"

Båda var lyckliga men frågan är vad de på moppen tänkte om oss.

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Måste berätta om nåt kul som hände på valborg:

Jag och min flickvän var ute och åkte (hon satt bak) på valborgsmässokvällen. Tänkte att innan vi drar hem så kolla vi lite i kungälv. Ganska dött med några få vid busstationen. Har precis vänt i rondellen när jag börjar komma ikapp en eu-scooter med 2 fjortisar på. Bla.. bla.. bla...

:D :D :D :yoparty Aaaaghahahaha FAAAAn vad kul!!!:tummenupp

Last edited:

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Ingen som rullar i k-älv idag nu på dagen?
Lovat att köra med polaren som övningskör lite senare idag runt 4 snåret eller lite innan, så tar gärna en lugn sväng nu innan med.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Ingen som rullar i k-älv idag nu på dagen?
Lovat att köra med polaren som övningskör lite senare idag runt 4 snåret eller lite innan, så tar gärna en lugn sväng nu innan med.

Jag drar ut nu...
Men skall möta upp ett par polare i stan o sen dra ut till cross & endurokompaniet o kolla hoj :banana

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy