MC i Kungälv

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Var runt o rastade Mögels KåTieM i vackra Kungälv igår... trots det fiiina vädret såg jag ingen annan på hoj....:va O nu.... nu bara öser det ner....:gnissla

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Vill också åka hoj.... men men... den dagen kommer den med då jag hinner med det... tror jag är för dålig på att prioritera :huvet :huvet

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Vill också åka hoj.... men men... den dagen kommer den med då jag hinner med det... tror jag är för dålig på att prioritera :huvet :huvet

När vädret e bättre så får du visa mig lite tips på gruskörning :)
(Själv e jag livrädd, men med ny hoj som jag får "LÅNA" Av min otroligt snälla sambo, så ska jag tydligen lära mig det..):näsblod

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC-07
Var runt o rastade Mögels KåTieM i vackra Kungälv igår... trots det fiiina vädret såg jag ingen annan på hoj....:va O nu.... nu bara öser det ner....:gnissla

Jag va iaf ute och åkte en sväng i kungälv, bohus mm :tummenupp Får hoppas på nån mer fin dag i veckan så man kan ut och leka lite igen...

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
När vädret e bättre så får du visa mig lite tips på gruskörning :)
(Själv e jag livrädd, men med ny hoj som jag får "LÅNA" Av min otroligt snälla sambo, så ska jag tydligen lära mig det..):näsblod

Har också en sambo som jag ska lära mig av :D
Känner som du... livrädd att vurpa... jaja... även vi kan lära oss det tror jag :tummenupp

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Har också en sambo som jag ska lära mig av :D
Känner som du... livrädd att vurpa... jaja... även vi kan lära oss det tror jag :tummenupp

Känns som att vi skulle kunna ha "lektioner" tillsammans, så att vi kan stötta varandra :) Vad tror du om det??

Jamenar, du fattar väl vad grymt sen när vi kan hänga på(nästan)med killarna när det ska köras grusväg.. Jag säger bara: REZPECT!!:tuttar :yoparty :tuttar :yoparty

Jag va iaf ute och åkte en sväng i kungälv, bohus mm :tummenupp Får hoppas på nån mer fin dag i veckan så man kan ut och leka lite igen...

Ja, säg till, för om jag frågar riiiiktigt snällt så kanske jag kan få låna sambons hoj.. :D (även om jag bara får hålla mig i Bohus/Kungälv.....:va )

Last edited:

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Känns som att vi skulle kunna ha "lektioner" tillsammans, så att vi kan stötta varandra :) Vad tror du om det??

Jamenar, du fattar väl vad grymt sen när vi kan hänga på(nästan)med killarna när det ska köras grusväg.. Jag säger bara: REZPECT!!:tuttar :yoparty :tuttar :yoparty

Instämmer helt REZPECT :yoparty :tuttar

Självklart tycker jag vi ska öva tillsammans :tummenupp
Finns många fina grusvägar i svartedalen :)

hahahaha! du e ägd Johan!! :yoparty :Rockbanan

och det är inte du :va :va :D

Last edited:

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Jag bara undrar... när e det dax o bli prezenterad för Kungälfs åkarna då? inte riktigt jätte varmt än.. men det kliar både i fingrar å tår!!

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Jag bara undrar... när e det dax o bli prezenterad för Kungälfs åkarna då? inte riktigt jätte varmt än.. men det kliar både i fingrar å tår!!

lyssnade lite på min pärla i lördags... och känner som du... det verkligen kliade i kroppen... men så har man problem med låret... tackar vet jag piller :rolleyes: :tungan

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
lyssnade lite på min pärla i lördags... och känner som du... det verkligen kliade i kroppen... men så har man problem med låret... tackar vet jag piller :rolleyes: :tungan

ajajaj.. heheh joh piller e grymt :) Åker o besiktigar mögels yamaha på lör.. så får vi hoppas på bra väder sedan!! (för långkallingar e fan grymt:yoparty)

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Instämmer helt REZPECT :yoparty :tuttar

Självklart tycker jag vi ska öva tillsammans :tummenupp
Finns många fina grusvägar i svartedalen :)

Säg till (om det inte blir med tokkort framförhållning) om ni ska upp där och köra, så kanske jag kan hänga på.

Får min nya kopplingsvajer imorgon förhoppningsvis, sen är det bara att köra :)

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC-07
Säg till (om det inte blir med tokkort framförhållning) om ni ska upp där och köra, så kanske jag kan hänga på.

jag e också på ifall jag kan...dock e det inte mycket till dubbar kvar på crossdäcken...

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
va ute idag o smög lite =P fy fan va gött det va =P

btw om ngn är sugen så får ni gärna kika på det jag leker lite med nu när jag fått fiber o kör lite webbserver på skoj =P
www.lappis.nu/forum

//Jocke

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj

Var ute i dag o lärde mig busa lite på grus, det var skitläskigt men jätte kul, önskar att crossdäcken kunde vara på.. men tydligen ska man lära sig den hårda vägen!! :tuttar :näsblod I alla fall var vi även uppe en liten stund i sandhålan hos oss med :) (kolla bilder i motardtråden!) E det fint i morgon ska vi nog dit igen. :)

jag e också på ifall jag kan...dock e det inte mycket till dubbar kvar på crossdäcken...

Hmm inga motard däck??

Last edited:

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Så fort mina fotpinnar kommer från eloxering så är jag redo.
Har förfinat pärlan lite för i år :tummenupp

Bifogat

• fb1.jpg
    fb1.jpg
    116.3 KB · Visningar: 71
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...