MC i Kungälv

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ripper skrev:
2300077 Det är alltså återigen ett faktum att Kungälv dör om sommaren.
Denna tråden verkar vara ett gyllene exempel på det... :)

EDIT:
Två hojar siktade under dagen körandes på Trollhättevägen (förbi JET)
Dels en Ducce 916/748/996/998 röd monoposto med vita nrtavlor och en _GRÖN_ Sucka/Kawa senare 80 eller tidigt nittio...

Så _HELT_ dött är det inte... *SKRATT*

*skratt* har inte tid att köra hoj när det är semester ju... då ska man ju jobba med annat...*stön*

Tur att man kan glädja kroppen med en öl eller två :fyllisar

BeaverMan

greve
Gick med
7 May 2006
Hoj
R1 -02
Tjoo hoo alla glada!!

Vilka 2 va d ja mötte idag i kingriver? En blå R1 + en cykel till, såg inte va d va för nån... :)

westinrobert

Brummmm
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Crescent Compakt brun -69
Då var man tillbaka i Sverige efter en månad i usa.

Jasså så det körs dåligt på hemmaplan?
Är det någon som planerat in Falkenberg onsdag nästa vecka?

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
BeaverMan skrev:
2300845 Tjoo hoo alla glada!!

Vilka 2 va d ja mötte idag i kingriver? En blå R1 + en cykel till, såg inte va d va för nån... :)

Det var en silverfärgad Triumph Daytona 600...

:)

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
BeaverMan skrev:
2302045 Aha.. :) vem va R1:an då? Såg han sen, körde mot romelanda..

Ha d gööött

En kille som körde upp samtidigt som mig i våras. Staffan heter han, bor mycket riktigt i Romelanda. Tror inte att han hänger här, gör han det så hänger han väldigt tyst. Fast han är ganska tyst av sig... :)

BeaverMan

greve
Gick med
7 May 2006
Hoj
R1 -02
Ripper skrev:
2302102 En kille som körde upp samtidigt som mig i våras. Staffan heter han, bor mycket riktigt i Romelanda. Tror inte att han hänger här, gör han det så hänger han väldigt tyst. Fast han är ganska tyst av sig... :)
okej..

Nu ska jag ner till yamaha-center å hämta hojen..
Känns som om det kommer bli dyrt.. Tjejen i kassan sa runt 4500 riksdaler.. lite väl mkt tycker jag för en 2000 mila service.. :tomten
va tycker ni?

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
BeaverMan skrev:
2302473 okej..

Nu ska jag ner till yamaha-center å hämta hojen..
Känns som om det kommer bli dyrt.. Tjejen i kassan sa runt 4500 riksdaler.. lite väl mkt tycker jag för en 2000 mila service.. :tomten
va tycker ni?

Va glad att du inte åker Ducce... :)

Vad gör ni alla tistelätande hojälskare? Själv ser jag jag fram emot kväll som innehåller ventiljustering och allmän översyn...

Du din lilla råtta Ripper, ska du komma och hälsa på? Du är väl gräsänkling ännu?

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
desmoquattro skrev:
2302730 Va glad att du inte åker Ducce... :)

Vad gör ni alla tistelätande hojälskare? Själv ser jag jag fram emot kväll som innehåller ventiljustering och allmän översyn...

Du din lilla råtta Ripper, ska du komma och hälsa på? Du är väl gräsänkling ännu?

Det är helt riktigt. Men om man kallar någon för råtta, brukar som vara vänner då?

*ORM*

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Hehe! Gött o se att NÅN håller tråden vid liv iaf :hihi
Själv blir det nog ett dopp i det blå sen o efter det lite hojpill.
Åker ju snart på semester :banana

BeaverMan

greve
Gick med
7 May 2006
Hoj
R1 -02
desmoquattro skrev:
2302730 Va glad att du inte åker Ducce... :)

ventiljustering låter kul :hihi

nana tidigt idag å ut å bränna massa hoj imon.. för nu har man äntligen SEMESTERRRRR :) väcka hela björkås imon bitti med mitt nya slip-on :D

Last edited:

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
BeaverMan skrev:
2303179 ventiljustering låter kul :hihi

nana tidigt idag å ut å bränna massa hoj imon.. för nu har man äntligen SEMESTERRRRR :) väcka hela björkås imon bitti med mitt nya slip-on :D

Ta en repa över Munkgärde också :tummenupp , dom kan behövas livas upp lite.. Kan inte förstå att ni tycker det är lite hojar i storstaden Kungälv. :hihi Jag åker igenom med min 1100 varje dag... Men det är alldrig någon som ser mig.. :huvet *skratt* Har provat att köra med min V&H med race insattsen. Men den väsnades antagligen för lite med den :gnissla Funderar att köra helt utan insats nästa gång.. :tungan Mmen då är det väll bara Bröderna Grip som märker mig antagligen...

Hoppas att vi syns..

nol_johnte

Samlar RR : )
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Honda VTR
Åka

Kul att se "profilen" Westin vara hemma.
Vet inte vem du är men du verkar vara den ende som kör i krokarna????.......

Ska nog bli några mil i helgen, får ta mig till "andra sidan" :tungan

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
nol_johnte skrev:
2305248 Kul att se "profilen" Westin vara hemma.
Vet inte vem du är men du verkar vara den ende som kör i krokarna????.......

Ska nog bli några mil i helgen, får ta mig till "andra sidan" :tungan

Jag och tarmac har precis kommit hem från en tur neråt kungsbacka
Tänkte kört lygnern runt men kom på villovägar :3freak
Så det blev lite andra vägar där nere ett par guldkorn finns det allt i alla fall

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Licious skrev:
2305897 Jag och tarmac har precis kommit hem från en tur neråt kungsbacka
Tänkte kört lygnern runt men kom på villovägar :3freak
Så det blev lite andra vägar där nere ett par guldkorn finns det allt i alla fall
O efter knappt 20 mil, blev det en tur till alingsås också för min del :)

Inne i alingsås, nu när jag var på hemväg, så möter jag en jävla kärring i en silvermetallic corolla. o vad fan gör hon? JO! Hon skickar ut näven så långt det bara går och ger mig fingret!!! :3freak
Jag Blir ju helt ställt, o 3sekunder senare förbannad. Vänder på första bästa plats o spettar ikapp henne. Lägger mig i röven på henne o ger henne ett ännu större, argare och svartare finger tillbaka... Sen drar jag upp jämsides och ger henne "omblickarkundedödablicken", men hon vred inte ens på huvudet.
Jag vände och fortsatte hemåt, medan hon förmodligen rotade i handväskan efter ett nytt inkontinensskydd :fatta! :dummer :tummenner :hördu :machinegu :pangihuve

Skulle tagit regnummret o ringt upp henne o frågat vad det var med henne.

...o en liten :kulspruta till

Nu skall jag sticka ner till wheels and wings. Sen halmstad, o sen båstad också kanske... får se :)

Dave

Guest
tarmac skrev:
2307176 O efter knappt 20 mil, blev det en tur till alingsås också för min del :)

Inne i alingsås, nu när jag var på hemväg, så möter jag en jävla kärring i en silvermetallic corolla. o vad fan gör hon? JO! Hon skickar ut näven så långt det bara går och ger mig fingret!!! :3freak
Jag Blir ju helt ställt, o 3sekunder senare förbannad. Vänder på första bästa plats o spettar ikapp henne. Lägger mig i röven på henne o ger henne ett ännu större, argare och svartare finger tillbaka... Sen drar jag upp jämsides och ger henne "omblickarkundedödablicken", men hon vred inte ens på huvudet.
Jag vände och fortsatte hemåt, medan hon förmodligen rotade i handväskan efter ett nytt inkontinensskydd :fatta! :dummer :tummenner :hördu :machinegu :pangihuve

Skulle tagit regnummret o ringt upp henne o frågat vad det var med henne.

...o en liten :kulspruta till

Nu skall jag sticka ner till wheels and wings. Sen halmstad, o sen båstad också kanske... får se :)

:) Tetigt

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
tarmac skrev:
2307176

QUOTE]

Skön kärring :rofl
Jag hade gjort likadant :yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...