MC i Kungälv

D.C

998cc Ren Ondska
Gick med
21 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 2004
Och jag är på ang falkenberg nästa år,var där i somras och det var riktigt jävla kul.....:yoparty

Har ni ställt av era hojjar än el?piss väder......:mad:

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Kawa er6 -06
Nej, den är inte avställd. Bara in-ställd.
Tyvärr så är jag över 100mil ifrån den :(

På onsdag kommer jag hem till Sverige igen, men även om det är toppenväder så drar jag inte på hojen. Bakdäcket och drivpaketet behöver bytas och dessutom skall den servas.

Men till våren!! :rolleyes:

D.C

998cc Ren Ondska
Gick med
21 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 2004
Tjena!

Jaha oki...själv kör jag fortfarande,ska göra en lite tvätt på den på söndag sen ska den i på lagning plus service, sen ställa in den....drivpaket är nybytt,bara däck till nästa säsong behövs, plus lite smågodis:D

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ska ju bli bra väder i slutet av veckan 16-17 grader har metro lovat... kanske ska man ta sig en tur med hojen då... :tummenupp

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Köra!!! Nån??? Nu!!!

Hade gärna hängt på om jag hade haft nån hoj.. Åkte ner till Helsingborgstrakten tidigare idag för att kolla på en som såg riktigt fräsch ut. När jag kom fram så visade det sig att killen har total-våldtagit bakpartiet på hojen med en sticksåg och pop-nitat dit en miniskylthållare. Dessutom fick jag veta via telefon innan jag åkte ner att det var någon liten rispa i en av dekalerna, detta visade sig innebära att hojen måste ha varit lagd i ca. 30 km/h då hela nedre delen av kåpan på ena sidan är snuskrepig..
Vilket folk det finns!

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Hade gärna hängt på om jag hade haft nån hoj.. Åkte ner till Helsingborgstrakten tidigare idag för att kolla på en som såg riktigt fräsch ut. När jag kom fram så visade det sig att killen har total-våldtagit bakpartiet på hojen med en sticksåg och pop-nitat dit en miniskylthållare. Dessutom fick jag veta via telefon innan jag åkte ner att det var någon liten rispa i en av dekalerna, detta visade sig innebära att hojen måste ha varit lagd i ca. 30 km/h då hela nedre delen av kåpan på ena sidan är snuskrepig..
Vilket folk det finns!

Fy fan! Vad var det för hoj?

Det var gött o köra iaf. Hade nästan glömt hur kul det är :D

Bifogat

• PB031373.jpg
    PB031373.jpg
    104.4 KB · Visningar: 47
  • PB031381.jpg
    PB031381.jpg
    62.5 KB · Visningar: 51

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Jo det var synd det.. Men nu har jag precis kommit hem med en nyinköpt Blade :banana :banana

Sedärja! Grattis!!

Själv är jag hemkommen ifrån MC-mässan i Milano och launchen på nya Monster 696 och 848'an... Det var najsigt... det gjorde inte heller något att det var typ ljummet ute på dagarna. :)

Last edited:

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Tackar.. Satans halt att köra nu på mornarna dock.. Inte kul när det spinner i 150 bara för att man tittar på gasen.

D.C

998cc Ren Ondska
Gick med
21 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 2004
Hallå gott folk..

Vem var gottegrisen som var ute och körde idag?nån här?han låg bakom mej i rollsbo,en gul/svart honda tror jag det var...fan vad sugen man blev....men nästa gång du kör om kan du väl gasa på lite så man får njuta lite av ljudet:D :D

Ha en bra dag/kväll allihopa....:yoparty

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Hallå gott folk..

Vem var gottegrisen som var ute och körde idag?nån här?han låg bakom mej i rollsbo,en gul/svart honda tror jag det var...fan vad sugen man blev....men nästa gång du kör om kan du väl gasa på lite så man får njuta lite av ljudet:D :D

Ha en bra dag/kväll allihopa....:yoparty

Var nog jag.. Mötte upp kompisen strax efter osså åkte vi gamla E6'an upp till kode och vidare till stenungsund och över tjörn och orust, in till torp o motorvägen hem.. Skakade tänder ordentligt när jag kom hem och kröp ner i ett hett bad med en kall öl :tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0