Water repellent betyder oftast att de är impregnerade. Som en friluftsjacka utan membran. Beroende på hur mycket och vilken sorts impregnering kan de bli alltifrån luftiga till tåla regn någon timme men inte när man sitter på hoj…
Som jag trodde.
Hursomhelst hämtade jag mina Defender mono idag. Väntar på klass-2 skydden och ett par Pioneer mono (jag villhöver bägge) men byxan känns verkligen som om den inte är en mc-byxa.
I kombo med Knox urbane pro kommer jobbpendlande och varma dagar gå som en dans!
Jag ger 5/5 i torrbrytarbetyg.
WILCO!Återkom med Real World Pendlarhelvete-betyget i höst!
Water repellent betyder oftast att de är impregnerade. Som en friluftsjacka utan membran. Beroende på hur mycket och vilken sorts impregnering kan de bli alltifrån luftiga till tåla regn någon timme men inte när man sitter på hoj…
Pioneer Mono ser riktigt fina ut på bild. Hittar inget ställe i Sthlmstrakten som verkar ha, så kanske får beställa. Är väl en 32/34-kille i jeans generellt. Tror du att det är rätt strl i dessa då?Som jag trodde.
Hursomhelst hämtade jag mina Defender mono idag. Väntar på klass-2 skydden och ett par Pioneer mono (jag villhöver bägge) men byxan känns verkligen som om den inte är en mc-byxa.
I kombo med Knox urbane pro kommer jobbpendlande och varma dagar gå som en dans! ?
Jag ger 5/5 i torrbrytarbetyg.
De finns att prova i Vårby på Mc-varuhuset.Pioneer Mono ser riktigt fina ut på bild. Hittar inget ställe i Sthlmstrakten som verkar ha, så kanske får beställa. Är väl en 32/34-kille i jeans generellt. Tror du att det är rätt strl i dessa då?
Körde typ tre mil i regn idag. Som jag trodde är de vattenavvisande som ett par vanliga jeans.Water repellent betyder oftast att de är impregnerade. Som en friluftsjacka utan membran. Beroende på hur mycket och vilken sorts impregnering kan de bli alltifrån luftiga till tåla regn någon timme men inte när man sitter på hoj…
Körde typ tre mil i regn idag. Som jag trodde är de vattenavvisande som ett par vanliga jeans.
Tur att jag har arbetskläder så att jag var torr på jobbet iaf.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari