Water repellent betyder oftast att de är impregnerade. Som en friluftsjacka utan membran. Beroende på hur mycket och vilken sorts impregnering kan de bli alltifrån luftiga till tåla regn någon timme men inte när man sitter på hoj…
Som jag trodde.
Hursomhelst hämtade jag mina Defender mono idag. Väntar på klass-2 skydden och ett par Pioneer mono (jag villhöver bägge) men byxan känns verkligen som om den inte är en mc-byxa.
I kombo med Knox urbane pro kommer jobbpendlande och varma dagar gå som en dans!
Jag ger 5/5 i torrbrytarbetyg.
WILCO!Återkom med Real World Pendlarhelvete-betyget i höst!
Water repellent betyder oftast att de är impregnerade. Som en friluftsjacka utan membran. Beroende på hur mycket och vilken sorts impregnering kan de bli alltifrån luftiga till tåla regn någon timme men inte när man sitter på hoj…
Pioneer Mono ser riktigt fina ut på bild. Hittar inget ställe i Sthlmstrakten som verkar ha, så kanske får beställa. Är väl en 32/34-kille i jeans generellt. Tror du att det är rätt strl i dessa då?Som jag trodde.
Hursomhelst hämtade jag mina Defender mono idag. Väntar på klass-2 skydden och ett par Pioneer mono (jag villhöver bägge) men byxan känns verkligen som om den inte är en mc-byxa.
I kombo med Knox urbane pro kommer jobbpendlande och varma dagar gå som en dans! ?
Jag ger 5/5 i torrbrytarbetyg.
De finns att prova i Vårby på Mc-varuhuset.Pioneer Mono ser riktigt fina ut på bild. Hittar inget ställe i Sthlmstrakten som verkar ha, så kanske får beställa. Är väl en 32/34-kille i jeans generellt. Tror du att det är rätt strl i dessa då?
Körde typ tre mil i regn idag. Som jag trodde är de vattenavvisande som ett par vanliga jeans.Water repellent betyder oftast att de är impregnerade. Som en friluftsjacka utan membran. Beroende på hur mycket och vilken sorts impregnering kan de bli alltifrån luftiga till tåla regn någon timme men inte när man sitter på hoj…
Körde typ tre mil i regn idag. Som jag trodde är de vattenavvisande som ett par vanliga jeans.
Tur att jag har arbetskläder så att jag var torr på jobbet iaf.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|