....jag skulle vilja kalla det aktiv självsanering....
Fabbe & Lion som var seriösa högst hojintresserade killar dog Medans en sån här kille överlever Livet är ibland orättvist.
är huvudet dumt, får kroppen lida !!
Vad skriver du egentligen.... , kanske missförstår dig, hoppas d så..
Ana viss ironi i hans inlägg
Med lite tur drabbar det inte våra premier, men det är ju en till i statistiken
Men fan skitsamma om de e en till i statistiken de ju förfan ett liv man snackar om, fan ta de jävla klagomålet om statistiken någon annanstans, va fan hade du tänkt om det hade hänt di? "En till i statistiken"
För det första överlevde han. För det andra kan man ju anta att han hade något sämre koll eftersom han inte hade kort (hade han haft stenkoll hade det ju bara varit att köra upp å få lappen). För det tredje är det ju knappast bra med folk som vanemässigt drar snuten, det gynnar ju knappast oss andra att fler vill förbjuda oss. För det fjärde är iaf jag smart nog att alltid ha skydd på mig, vilket han inte hade och kan ha vart orsaken till dom brutna handlederna.Men fan skitsamma om de e en till i statistiken de ju förfan ett liv man snackar om, fan ta de jävla klagomålet om statistiken någon annanstans, va fan hade du tänkt om det hade hänt di? "En till i statistiken"
jag tycker det är tråkigt och jag har själv känt att jag blivit dryg i mina inlägg på sistonde, vilket resulterat i att jag skriver allt mindre o mindre.
VI KÖR HOJ, O VI TYCKER DET ÄR GRYMT KUL!!!
Sen att önska livet ur folk och skratta åt att de nästan mister livet tycker jag är rätt lågt...
"Verkar vara en schysst kille, 21år bara, dock körde han utan kort och oförsäkrad mc utan regskyltar och hade som nöje att köra ifrån poliser."
Ta bort skygglapparna och öppna ögonen. Det där är ingen "schysst" kille. Det hade varit allt annat än schysst om han hade kört på någon med sin oförsäkrade hoj.
Mycke snack om körkort/försäkrat hit o dit...gillar man att köra fort så tror jag knappast en försäkring eller mc kort hade förhindrat olyckan. Om han nu kör på någon så denna människa blir invalid eller dör vad hjälper en försäkring för denna person...
Att köra utan körkort eller försäkring drabbar ingen annan än den som kör.
Och att påstå att man kan köra efter man fått sitt mc kort e trams, på skolan kör man 50 på 50vägar 70 på 70 vägar, tar det lungt i kurvor och krypkör på en konbana. Det enda man lära sig på skolan är att föra fram en mc trafiksäkert i laglig fart, det kan vem som helst, men frågan är hur många som gör det efter de fått sitt kort. Jag skulle vilja påstå att jag körde lugnare innan jag fick kortet än efteråt. Köra säkert får man av mångårig trafikvana inte av en liten lapp i fickan, tycker jag...
Sen att önska livet ur folk och skratta åt att de nästan mister livet tycker jag är rätt lågt...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|