Sitter å läser efter en lång dag på jobbet å kanske även e lite trög,men asså killen har gjort fel,på 1 eller flera punkter,men varför alla dessa inlägg om att man inte ska tycka synd om han,fel att vissa går bort i en olycka när andra förtjänar d bättre,va jag menar e att det e väl ända hans egna problem,detta blir för hans del ett stort problem med polis osv,jag förstår till viss del många av inläggen som ja läst,men killen ifråga e faktiskt 21 år,han kan ta vara på sig själv med all säkerhet,ja känner han inte,jag vet inte va han har haft för uppväxt,det e inte alla som har haft en familj som ställer upp för en,han har kanske inte fått lära sig va som e rätt å fel,det e inget försvar för det han har gjort,absolut inte,men ja tycker att ni/ja borde sköta sig själva och inte lägga ner så mycke tid samt kraft på andra som gör fel,för då kan man skita i att sova och bara sitta här å klanka ner på folk,ALLA gör vi fel....läser att han kör som en idiot och beter sig omoget m.m..asså ja gör också fel,kör på tok för fort,leker med livet mer eller mindre,men det e mitt val här i livet,visst tänker ja på att det inte ska finnas bilar/barn/hundar och katter där jag får för mig att dra på lite extra..men jag e LÅNGT ifrån felfri..rätt omogen va det gäller min körning om ja ska vara ärlig..men åter igen..det e MITT val..ja e 27 år....