Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Som jag förstår så var denna köpt hos en seriös handlare, det hade inte skett. Hurvida denna personen smugglat in en egen hoj i en kondom gömd i kroppsöppningar eller liknade kan spekuleras i lika mycket som om olyckan skett om mc-förbud funnits eller inte.

Eller crossmotorcyklar som är förbjudna i trafiken ser vi ju heller aldrig där eftersom dom ju är förbjudna.

Och om nu motorcyklar blev förbjudna idag, skulle du då lämna in din för destruktion imorgon? Kanske du... men inte jag i alla fall.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Eller crossmotorcyklar som är förbjudna i trafiken ser vi ju heller aldrig där eftersom dom ju är förbjudna.

Och om nu motorcyklar blev förbjudna idag, skulle du då lämna in din för destruktion imorgon? Kanske du... men inte jag i alla fall.
Vad vill du ha sagt? Att opinionen mot motorcyklar tar hänsyn till att denna killen saknade mc-behörighet och att de därför inte anser händelsen vara motorcykelrelaterad?

Som svar på din fråga: Du hade inte sett mig flänga omkring på gatorna i Malmö på min hoj om vi hade allmänt förbud mot motorcyklar.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vad vill du ha sagt? Att opinionen mot motorcyklar tar hänsyn till att denna killen saknade mc-behörighet och att de därför inte anser händelsen vara motorcykelrelaterad?

Som svar på din fråga: Du hade inte sett mig flänga omkring på gatorna i Malmö på min hoj om vi hade allmänt förbud mot motorcyklar.

Majoriteten av opinionens bränsle kommer från MC-förare med både körkort, försäkring och skydd. Den här stackaren gör nog marginell skillnad.

Nej, du hade nog inte flängt runt i Malmö, och inte jag heller men ingen av oss är 20 år gammal heller gissar jag...

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K8
han kanske ville bli den nye Ghost Rider fast lite tuffare då :)

nä men skämt åt sido, han är ändå en människa och alla gör fel, Obs! vill inte säga att handligen var rätt, hoppas han får en läxa och att han återhämtar sig fort.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
självsanering säger jag. har inget till övers för den typ av människa som den här killen verkar vara.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Att köra utan körkort anser jag vara det mest iq-befriade man kan göra, det gör dock inte killen till någon känslolös idiot som inte förtjänar empati. Tänk efter.
Killen är invandrare, somalier. Är du fortfarande lika empatiskt sinnad :confused:

självsanering säger jag. har inget till övers för den typ av människa som den här killen verkar vara.
Överflödig upplysning. Man förstår direkt vilken typ av människa du är när man läser "mini-ghostrider" under din avatar :D

Last edited:

PILSN

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2008
Hoj
Honda CBR 600 RR 08
Körde han en svart cbr 1000 rr? lång krampig rakad kille? isåfall känner jag honom =/

Scorpiojn

Medlem
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
Ducati 998s FE
FAKTA !
Killen gjorde 4 fel.
1. Körde utan körkort.
2. Körde oförsäkrat.
3. Körde utan skylt.
4. Hade som nöje att köra ifrån poliser (moget !).

Detta drabbar på ett eller annat sätt alla hojåkare som vill kunna fortsätta köra sporthoj.

Killen skulle fått åka hoj på bana med killar som verkligen KAN köra hoj , tror att han möjligen skulle sluta skryta om att dra snuten efter det. Kan tycka det finnas en stor omognad hos denna person.
Att han smällade har jag ingen kommentarer till annat än att det kanske var väntat.

Amen! :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Tror förvisso inte körkort och försäkrade hojar hade gjort att olyckan inte hade hänt, vissa gillar att köra fort och testa gränserna helt enkelt, körkort eller inte...

Då tror du så in i h-e fel!! Han tror han kan köra, men är en en riktig sopa i mina ögon.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Körde han en svart cbr 1000 rr? lång krampig rakad kille? isåfall känner jag honom =/

Killen är invandrare, somalier. Är du fortfarande lika empatiskt sinnad :confused:
:D

:D somalier , de brukar vara som en trästicka och undernärda.

Kanske hade han somaliskt eller så kallat svart körkort :va :D
(Sorry kunde inte låtabli)

Nä det är väl ett svenskt pucko skulle jag gissa på och som skulle visa sig på styva linan.

Last edited:

Robz

Guest
Ja och vad är fel med att vara invandrare:va Aha då finns ju ingen svensk som kör utan körkort:arsele

Bingo är svensk mästare i Flame bait och kom 2:a i uppviglargrenen när SM hölls i Tjockarp förra året... Du gick på det :D

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ja och vad är fel med att vara invandrare:va Aha då finns ju ingen svensk som kör utan körkort:arsele
Nä, jag tänkte bara att det var konstigt att han inte kände sig förolämpad. http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3484672&postcount=196[/QUOTE]

Bingo är svensk mästare i Flame bait och kom 2:a i uppviglargrenen när SM hölls i Tjockarp förra året... Du gick på det :D
Och vinnaren var min uppviglarkompis, Maverick :yoparty :D

Last edited:

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Då tror du så in i h-e fel!! Han tror han kan köra, men är en en riktig sopa i mina ögon.

Jag har körkort men kör oxå som en sopa som alla andra som precis fått körkort...

Att jag förhoppningsvis inte kör och krockar beror nog mer på sunt förnuft än körkort eller inte.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll