Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
tjena!

Nej, men hade han haft så pass många hjärnceller i aktiv drift så hade han gett fan i att köra utan kort. Och hade han kanske lärt sig lite om hur hojar funkar när han tog kortet, eller så hade han kuggat några gånger och insett att han nog inte skulle köra hoj.
Allt han lyckades med nu var att belysa att "vi" kör utan kort, har oförsäkrade hojar och kör som svin! :huvet

Tjena!

hur ska jag lägga fram detta din jävla idiot!
körkort har inget me min kunskap och göra...du har ju väl körkort...kom och testa mig...om du kan köra bättre eller har bättre egenskaper om du kan inte hälften eller en tredjedel av historian så ska du fan i mig ta och hålla käften och alla i denna forumet som inte vet nåt
era jävla idioter ta reda på fakta innan ni börjar babbla efter 1.5år senare seer jag vad ni har skrivit
Om nån av er har mer erfarenhet är ni välkomna o testa det på bana eller gata
alla mc olyckor är inte mc förarens fel kan också vara dom andra trafikanterna

ha de gott
Idiot jävlar
ps är ute på gatorna igen;) UTAN KÖRKORT

gear

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
no one
Tjena!

körkort har inget me min kunskap och göra...du har ju väl körkort...kom och testa mig...om du kan köra bättre eller har bättre egenskaper om du kan inte hälften eller en tredjedel av historian så ska du fan i mig ta och hålla käften och alla i denna forumet som inte vet nåt
era jävla idioter ta reda på fakta innan ni börjar babbla efter 1.5år senare seer jag vad ni har skrivit

ha de gott
Idiot jävlar

Vet du,,, jag tror tioåring kan köra 300km/h rakt fram utan körkort:6surkart

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Tjena!

ha de gott
Idiot jävlar

Du är jävligt häftig va? :)

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
Just nu saknar jag Majkie och hans popcornätande Michael han brukar lägga in.

jag ska göra detta ännu finare...
när de gäller jag inte har råd me trafikförsäkring gissa vad jag kan köpa 10mc 5 bilar och ha en villa o leva ert dröm liv och Ändå ha råd med allt de dära
och jag är 22 vad är ni 40åringar som inte har en slant i fickan;)

har ni nåt och bevisa är det bara och komma fram o säga hej tilll mig

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös

I England är 84% av kollisionerna mellan bil och mc orsakade av bilen, vem får ont? Du fick ont men du lärde dig antagligen inte. Du är inte välkommen på en bana utan licens även om kunskapen inte sitter i licensen så varsågod, jag testar gärna min erfarenhet mot din på bana. Det innebär att jag får köra och du får titta. Synd att det inte gäller i trafiken också.

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Tjena!

ha de gott
Idiot jävlar
Du är min nya idol.

axelsson_vpg

Guest
äh.. fan va glada dom blir när dom läser din tråd sen! hehe,, folk får väl göra som dom vill me allt..

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
saken är Jag gjorde inte fel...körkort kan jag ta hur lätt som helst..men tog det inte gjorde fel...men era jävla idioter lär er att inte prata om nån som inte kunde försvara sig själv... kom inte och prata om att jag inte har råd med försäkringar när jag kan betala exakkkt alllt i mitt liv kan som sagt kööpa 10mc o 5 bilar o leva ert lyx liv ni får tro vad fan ni vill om jag e kriminell eller laglig de pissar jag faktiskt snett på vad ni tror...men jag kör inte dåligare pga jag inte har kort...som sagt kommer jag in i en bana eller inte testa mig!
men jag ska inte skaffa körkort ska köra utan har faktiskt K8 nu=) 1000cc

och om jag krockar igen eller inte allt kan hända...men de ska ni fullständigt ta och skita i angår inte er och kommer aldrig göra de! så ta och skaffa ert ett liv och prata inte om mitt!
mitt fel mitt liv

jag märkte jag skröt lite om mitt liv :D men de e ju sant...dom flesta av er är ju ca 30-40år gammla så väntar ni på 12tusen kr i månaden..e de inte så då:O

axelsson_vpg

Guest
Det är rätt.. jag håller me killen, börja snacka skit utan att han ens är me på de, vad är de för stil?

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
ja fi fan.. de är många på sh som gillar att snacka skit och koka ihop saker...

ja jag vet ju inte varför alla här är ju seriösa mc förare..dom verkar ju vara som små barn..som bryr sig om andras liv än sitt eget
och tänk att jag ser detta forumet 1 och halv år senare

axelsson_vpg

Guest
ja jag vet ju inte varför alla här är ju seriösa mc förare..dom verkar ju vara som små barn..som bryr sig om andras liv än sitt eget
och tänk att jag ser detta forumet 1 och halv år senare

hahhaa men shit?? trodde den var dags färsk....

de verkar finnas ett par st här som verkar reko killar men de är sälsynt. hehe.

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
hahhaa men shit?? trodde den var dags färsk....

de verkar finnas ett par st här som verkar reko killar men de är sälsynt. hehe.

tyvär så e den inte färsk....det är darför jag är så jävla irreterad att dom har pusslat ihop sin egen historia att min mc e stulen och jag inte har råd me körkort och att jag förtjänar och dö....men
nu e dom säkert jätte arga att jag e starkare än innan och har råd med exakt allt dom sa jag inte har råd med=) dom kommer säkert att se dessa inläggen snart väntar på deras svar=)

Smagatusk

Guest
Tjena!

Jag antar utmaningen. Du väljer. Jag är med på vilket som, så länge du inte tutlurar mig in i Rosengård där dina gelikar spöar upp mig.

Jag kommer att sätta upp en campingplats fyra kurvor framför dig.

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
Jag antar utmaningen. Du väljer. Jag är med på vilket som, så länge du inte tutlurar mig in i Rosengård där dina gelikar spöar upp mig.

Jag kommer att sätta upp en campingplats fyra kurvor framför dig.

är inte från rosengård idiot

skriv upp ditt nr ringer dig imorgon=)

inte mer me de!

_ men vem fan bryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr sig?!

vem som bryr sig NIIII!!!!
verkar de som läs era jävla inlägg sen komentera

Last edited:

Petai

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2008
Hoj
Snabbare än förra!
Tjena!

ha de gott
Idiot jävlar

Fan va cool du är! :Bugar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras