tjena!
Tjena!
hur ska jag lägga fram detta din jävla idiot!
körkort har inget me min kunskap och göra...du har ju väl körkort...kom och testa mig...om du kan köra bättre eller har bättre egenskaper om du kan inte hälften eller en tredjedel av historian så ska du fan i mig ta och hålla käften och alla i denna forumet som inte vet nåt
era jävla idioter ta reda på fakta innan ni börjar babbla efter 1.5år senare seer jag vad ni har skrivit
Om nån av er har mer erfarenhet är ni välkomna o testa det på bana eller gata
alla mc olyckor är inte mc förarens fel kan också vara dom andra trafikanterna
ha de gott
Idiot jävlar
ps är ute på gatorna igen UTAN KÖRKORT
Nej, men hade han haft så pass många hjärnceller i aktiv drift så hade han gett fan i att köra utan kort. Och hade han kanske lärt sig lite om hur hojar funkar när han tog kortet, eller så hade han kuggat några gånger och insett att han nog inte skulle köra hoj.
Allt han lyckades med nu var att belysa att "vi" kör utan kort, har oförsäkrade hojar och kör som svin!
Tjena!
hur ska jag lägga fram detta din jävla idiot!
körkort har inget me min kunskap och göra...du har ju väl körkort...kom och testa mig...om du kan köra bättre eller har bättre egenskaper om du kan inte hälften eller en tredjedel av historian så ska du fan i mig ta och hålla käften och alla i denna forumet som inte vet nåt
era jävla idioter ta reda på fakta innan ni börjar babbla efter 1.5år senare seer jag vad ni har skrivit
Om nån av er har mer erfarenhet är ni välkomna o testa det på bana eller gata
alla mc olyckor är inte mc förarens fel kan också vara dom andra trafikanterna
ha de gott
Idiot jävlar
ps är ute på gatorna igen UTAN KÖRKORT