Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Men ang betalningar vi vållande av lycka.. själv har jag glatt betalat in run 12k till TFF att försäkra min hoj under mitt namn kostar mig ca 11500/år (O ja den står på mitt namn o inte på mamma eller mormor som 2/3 av Sveriges sporthojar) samt att den då är helförsäkrat. Är det då lungt för mig att krocka om jag inte har kort?
Nej, vad jag menade var att det är ingen ursäkt att köra oförsäkrat bara för att man inte har körkort. Det resonemanget håller inte.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jävla tramsig tråd.. Ingen med en IQ högre än skostorleken kan ju på fullt allvar tro att det är en bra idé att åka omkring utan vare sig körkort eller försäkring. Att vederbörande hävdar att pengar inte saknas betyder en av tre saker; 1) att han ljuger, 2) att han är så jävla korkad att han inte inser, om inte annat, det ekonomiska incitamentet i att ha körkort och försäkring, eller 3) båda ovanstående.

Patetiskt.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jävla tramsig tråd.. Ingen med en IQ högre än skostorleken kan ju på fullt allvar tro att det är en bra idé att åka omkring utan vare sig körkort eller försäkring. Att vederbörande hävdar att pengar inte saknas betyder en av tre saker; 1) att han ljuger, 2) att han är så jävla korkad att han inte inser, om inte annat, det ekonomiska incitamentet i att ha körkort och försäkring, eller 3) båda ovanstående.

Patetiskt.

Ord! :fakta

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500

Patetiskt.

WORD!!! :bow

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Körkort -> Insikt och förhoppnings lite trafikvett
Skydd -> mindre skador vid olycka
Försäkring -> omsorg om dig själv och dina medtrafikanter

Vad säga om dem som skiter i dessa 3 ting!!

Inte förtjänar dem att dö iallafall som vissa i den här tråden verkar tycka.

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Inte förtjänar dem att dö iallafall som vissa i den här tråden verkar tycka.

Vanligtvis håller jag med dig. Men denna killens inställning är utöver det vanliga i dumhet. Har man smällt en gång men fortsätter tycka man gjort rätt så finns det inget hopp (sålänge man inte kan köpa en bättre begagnad hjärna...).

Jag är inte jätteförtjust över att det finns personer som tänker som honom där jag bor. Nästa gång är det väl jag som agerar stoppkloss när han får snutjag mitt i stan...

Speedy_83

speedy
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
Cbr 600rr 03´
den siste idioten är inte född ännu....
Jävla idioter...håller med föregående inlägg... bara sånna idioter som sabbar för oss andra!!

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
Nysvensk?

Pengar på illegala droger är väl lätta att tjäna ihopa och leva lyxliv?

Eller grönsakshandel/livs där man stoppar en stor del i fickan?

Och sen kasta skit på de som är ärliga,20 år och uppåt och kör runt med något som du kallar skrot för att det inte är en R1:a från 2006.
De finns de som har nyare,bättre,starkare,råare hojar osv än din R1:a

Jag har själv kört R1 och vet att det är en hoj med goda potential men på gata är den inte bäst och även föraren spelar roll.

Sen att regga sig här,din fråga om däck var o verka seriös,inget fel i det men att sedan vakna till nåt år senare och skriva en massa dynga då är du lägre än Glocalnet.

Erkänn istället att du gjort fel,gör fel och förmodligen inte klarar av att ta ett mc körkort.Det finns nån körskola på Dalaplan såg jag,säkert fler i Malmö som hjälper till med alla eller de flesta språk (körde förbi där här om dagen).

Ps jag har också en hoj från 2006,den är större än din,går på de flesta underlag osv.Jag anser att det är en bättre hoj än min tidigare R1:a från 04:a.
Och sen har jag en till hoj som är nyare än din,är en 2008 :D

Sen det där snacket om vem som kör bäst,att du eller nån körifrån varandra osv vilken fjortisnivå.Här finns många killar som kör skiten ur dig Hamodi1.
Ställ upp lite på bankörning eller varför inte ett onsdagsgazz med Radical riders i snabb grupp.Framför ett önskemål till gruppen att du vill och ska köra skiten ur dom :D
o andra sidan tror jag inte du är så önskad där om du kör körkortslöst.
Jag klankar inte ner på dig att du skulle vara sämre förare för det,de finns de som har kort och kör säkert sämre.

Ps igen. Sluta med drogerna,de kan göra dig ännu mer allvarligt skadad.

haha!
fyfan vad du är så jävla rolig med din sarkasm
det roliga är faktiskt vad jag än skriver så kommer jag ändå aldrig träffa er i de verkliga livet jag påstår inte jag e grymmast eller duktigast eller något men jag påstår att ni är nollor med inget liv som ska sitta och ha en 7 sidor forum om någon som krocka utan körkort och saken är jag har ingen r1 de var min första som sagt läs lite din idiot innan du skriver
saken är om vi hade setts i det verkliga då hade ni inte varit så tuffa då e de inte ni samma killar som ni är ni sitter bakom er fina skärm
jag tror jag vet vad de esom stör er ni är svenskar va eller dom som stör sig på att jag inte har kort? jo klart om jag inte har kort o reggad hoj då e jag utländsk eller:)??
Ni är arga på de hela för jag e utländsk va?
för tror dom för göra vad dom vill för att de finns araber, juggar , gulingar, somaler som knullar era döttrar, fruar , systrar
och tar era skatte pengar och era jobb
dom lever ett bättre liv än ert att dom går på social bidrag och kör runt med en sl55 amg? eller porche???

ha de gott allesammans

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
XR 650R 690r/sm
haha!
det roliga är faktiskt vad jag än skriver så kommer jag ändå aldrig träffa er i de verkliga livet jag påstår inte jag e grymmast eller duktigast eller något men jag påstår att ni är nollor med inget liv som ska sitta och ha en 7 sidor forum om någon som krocka utan körkort och saken är jag har ingen r1 de var min första som sagt läs lite din idiot innan du skriver
saken är om vi hade setts i det verkliga då hade ni inte varit så tuffa då e de inte ni samma killar som ni är ni sitter bakom er fina skärm
jag tror jag vet vad de esom stör er ni är svenskar va eller dom som stör sig på att jag inte har kort? jo klart om jag inte har kort o reggad hoj då e jag utländsk eller:)??
för tror dom för göra vad dom vill för att de finns araber, juggar , gulingar, somaler som knullar era döttrar, fruar , systrar
dom lever ett bättre liv än ert att dom går på social bidrag och kör runt med en sl55 amg? eller porche???

ha de gott allesammans

du är ju dum på riktigt du, har invandrarvänner och inget mot invandrare i stort.
måste vara jävligt lätt att kalla andra för idioter hela tiden eller? verkar så iallafall ,sista idioten är tydligen inte född än men du ligger bra till för den titeln:näsblod

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
haha!

ha de gott allesammans
Jag kan svära på att jag inte har något emot din ursprungsnationalitet, du hade fått samma reaktion från mig om du varit rågblond och haft Olsson som efternamn. Det som stör mig är följande:

1. Oavsett om man kan köra hoj som en gud så ska man ha körkort om man ska köra i trafiken, har man inte det ska man hålla sig till banan.

2. Man ska försäkra sin hoj, på sig själv, för egen och andras skull. Har man inte råd, låt bli att köpa hoj. Har man inte förstånd - håll dig ur vägen för mig.

3. Att vara parasit är att inte respektera andra människor.
Det talar ju alla om idag, "Hey du killen, jag ska ha respekt", varför då inte leva som man lär?

4. Att skryta om hur mycket pengar man har och ändå inte göra rätt för sig, det är jävligt korkat och jävligt fult.

5. Att skriva som en sjuåring på ett internetforum och tro att nån ger en respekt. Skriv som en vuxen så man förstår.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept