Hightuned skrev:Det är tragiskt när sådant händer men det måste väl hända innan folk fattar att dom inte är odödliga i sina plåtlådor och ser upp för hojar när dom innan dom svänger ut i vägen. Jag vet ju inte hur olyckan gick till men jag kan inte låta bli att se någon form av rättvisa i att det för en gångs skull inte bara var hojåkaren som stök med!.
Marals76 skrev:Visst är det synd att någon dör man visst fasiken har man sig själv satt skylla när man kör i hastigheter så att man klyver en bil på allmän väg
Hightuned skrev:Det är tragiskt när sådant händer men det måste väl hända innan folk fattar att dom inte är odödliga i sina plåtlådor och ser upp för hojar när dom innan dom svänger ut i vägen. Jag vet ju inte hur olyckan gick till men jag kan inte låta bli att se någon form av rättvisa i att det för en gångs skull inte bara var hojåkaren som stök med!.
Det värsta är att det nog inte är fler än vanligt som omkommit i år. Bara mer uppmärksammat för oss som hänger på forum.Masonit skrev:I slutet av året när statistik räknas ihop så lär det blir en hel del diskussioner angående motorcyklar
\Masonit
benkar skrev:Och inträffade tydligen ytterligare en olycka med MC inblandad lite senare: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=158997&previousRenderType=6
I år är inget bra hojår
/B
"En förare till en bil som befann sig i närheten av olyckan överlevde, men chockades svårt.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,329159,00.html
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |