Ok. Dråp i mina ögon, eller i alla fall vållande till annans död, men vem fan bryr sig om vad jag tycker...
Utan hjälm
– Men det var heller inte så att poliserna stod still. De såg väl föraren och han såg poliserna. Vi spekulerar i att han kanske försökte åka och sedan ramlade omkull – men vi vet inte än. Problemet var att han inte hade någon hjälm och det var därför han skadades så allvarligt.
Om det är en sporthoj, och killen kör utan hjälm? Då sätter jag 100 spänn på att det itne var ägaren på cykeln. Om så är fallet, låt han ligga. Lägg inte skattepengar på fanskapet. Av statistiken att säga, så var han säkert inte svensk heller.
Till er alla som inte tycker att det är rätt att säga & tycka som jag gör. Skit ner er, jag önskar mer än gärna döden åt den som stjäl min eller andras egendomar.
Poliserna är ju monster som alltid vill dräpa motorcyklister.
Och samtidigt vet vi ju alla att det alltid är helt ofarligt att köra ifrån poliser.
En motorcykel blir ju bevisligen bara säkrare ju fortare man kör.
*ironi*
Fokusera på killen som är skadad istället, låter inte bra för han
Hehe, ska börja använda mig av dina *ironi* , håller med dig på nåt konstigt sätt. Ger man sig in i leken och försöker dra snuten får man fan leken tåla också.
Oavsett vad som hänt så har inte polisen "rätt" att köra över killen. Om killen haft hjälm och blivit överkörd så hade du nog snackat annolunda. Nästa gång är det du som ligger under hjulet på en ivrig polisbil.
Bara dom som var på plats kan vittna om det var en olycka eller vårdslöshet som förorsakade detta.
Ännu en spekulationstråd där det slutar med att invandrare är tjuvar , polisen är svin o motorcyklister har all rätt i världen eftersom de står utanför lagen. Tror man varit med lite för länge på SH.... Känns som en förutsägbar kopia på "Rocky" eller nåt......
Ja du joinade mar 2003 du med ser jag.
Är det klart att han försökte dra ifrån snuten!? Nej, tror inte det!
Vid mc-krockar i Hjulsta brukar inte körkort vara så vanliga. Inte regbevis heller (eller hjälm)
Och varför har de inte blivit hörda än?
Om det hade varit någon annan än polisen som kört över honom så hade de väl hunnit förhöra personerna som kört på motorcyklisten 3 gånger vid det här laget...
Poliserna hittar väl på någon bra historia om det inte finns så många civila vittnen...
Glöm det, har erfarenhet av detta.
Det går bra att köra över både förare och hoj utan att polisen ställer en enda fråga. Inte ens en reaktion när den som körde över sa sig ha hållt 40 km över tillåten hastighet och totalskrotade sin hoj
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|