Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Statistiskt sett är det många fler som kör omkull å dör med skinnställ och hjälm än som har kört omkull å dött nakna med en ful kepa på sig, så jag kommer att åka så i sommar!
Statistik...
Statistiskt sett är det många fler som kör omkull å dör med skinnställ och hjälm än som har kört omkull å dött nakna med en ful kepa på sig, så jag kommer att åka så i sommar!
Han dog, så står det på sid 1 iaf.
Han dog, så står det på sid 1 iaf.
vad har du på en avstängd väg att göra?
Vad jag förstår så blev han inte dödförklarad på sjukhuset, så eftersom inget annat anges så utgår jag från att han i skrivande stund kämpar för sitt liv.
Ingen som vet något utöver det som angetts i tråden redan?
Jag undrar bara lite ödmjukt om vad en anhörig till honom skulle känna om dom råkar läsa denna tråden med alla spekulationer och raljeranden om att skylla sig själv osv.
Ort och datum i rubriken är en bra ide.
/H
Jag skulle gråta om det va min kusin som snott hojen.
Varför måste det hagla in intelligensbefriade inlägg på sporthoj precis varje dag?!
vad har du på en avstängd väg att göra?
Är du helt bränd? Är du så duktig tror du?
haha, nä. jag ville bara göra ett påpekande på hans "dubbelmoral".
haha, nä. jag ville bara göra ett påpekande på hans "dubbelmoral".
stängning av den här tråden tycker jag känns som en bättre ide´
Har det kommit fram något nytt?
Tidningarna följer ju aldrig upp någonting.
Det man _vet_ är att en hjälmlös motorcykelförare (eller i alla fall förare av tvåhjuling) blivit överkörd av en polisbil.
Jag är ingen anhängare av konspiratrionsteorier. Men det låter inte som en olyckshändelse. Hur stor är sannolikheten att en snutbil _inte_ efterföljer en hjälmlös motorcykelförare? Liten eller hur? Hur stor är sannolikheten att föraren hamnar under polisbilen utan någon form av agressiv körning av polisen? Liten eller hur?
Det låter väldigt mycket som vållande till annan död om han inte överlever, tycker jag.
En hjälmlös motorcykelförare som bara "råkar" bli mos under en polisbil? Pyttsan.
Snutar _är_ svin. Den läggningen är ett av intagskraven till Polishögskolan. Har du varit mobbad? Bra. Har du mindervärdeskomplex? Bra. Är du kort? Bra. Är du intelligent? Inte bra. Har du empatisk förmåga? Inte bra. Kan du resonera och har kritisk förmåga? Inte bra.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|