chrilla
Ny medlem
Bas_Rutten skrev:jag citerade dig där du frågade om du hade missat nån artikel och då la jag in ett inlägg som kunde tolkas något spydigt trots ironi.
Spydigheten gick fram iaf!
Bas_Rutten skrev:jag citerade dig där du frågade om du hade missat nån artikel och då la jag in ett inlägg som kunde tolkas något spydigt trots ironi.
Showtime skrev:vad är det för hastighetsbegr. på den vägen?
Ja, det var precis vad jag menadeDregen skrev:Skulle det vara motiverat att meja ner en mc-förare bara för att andra inte stannar?! :kocko
blub skrev:Fast jag undrar vad poängen egentligen är med att köra så nära, försöker de faktist preja en som smiter?
Swedie skrev:Om det där var i västerås och killen körde en Aprilia, så såg jag det.
Det var vid rondellen vid ikea/flygplatsen?
jocke i köping skrev:swedie !
såg du vilken färg det var på Aprilian ?
Lam-Kaka skrev:Men men jocke det var ju du inte köra i sömnen ajbaja
Det var den äldre RSV (inte 04an iaf) och Svart och röd underdel. Killen hade ett grått skinnställ. Blont hår. Såg lite deppig ut.jocke i köping skrev:swedie !
såg du vilken färg det var på Aprilian ?
Du kan varken läsa eller skriva, jissesDregen skrev:SANDTREAM tycker att det är ok att preja!!!!!!
Swedie skrev:Det var den äldre RSV (inte 04an iaf) och Svart och röd underdel. Killen hade ett grått skinnställ. Blont hår. Såg lite deppig ut.
Swedie skrev:Det var den äldre RSV (inte 04an iaf) och Svart och röd underdel. Killen hade ett grått skinnställ. Blont hår. Såg lite deppig ut.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |