Preppen skrev:Honda cbr 600f, gul svart i norrtälje.
Har en känsla av att jag träffat den personen förr, körde lika kass då......
Lilla_Tingeling skrev:Syrran har sett nåt liknande för nåt år sen i Jordbro. Men då tappade killen kontrollen över hojjen och körde in bland publiken. :kocko
Varav en tjej blev skadad...
Idioter finns det gott om.
// Lena
Fast jag skulle aldrig komma på tanken att skylla på den dumma oinsatta publiken.oFFkeFF skrev:Nu klantade ju sig föraren i jordbro när han satte ner hojen..
Samtidigt får nog publiken skylla sig själva, de skriker om stunt och rejsing, men hajar själva inte att de står jävligt farligt till oftast..
nä men dumma publiken får fan inse att vill dom kolla så får dom oxo ta risken att det kan komma nåt farande, eller????Silwer skrev:Fast jag skulle aldrig komma på tanken att skylla på den dumma oinsatta publiken.
Det var väl ett väldigt farligt ställe att köra på det där med vad jag mins.
Ravetrancer skrev:nä men dumma publiken får fan inse att vill dom kolla så får dom oxo ta risken att det kan komma nåt farande, eller????
Det är inte riktigt samma sak..Lilla_Tingeling skrev:Syrran har sett nåt liknande för nåt år sen i Jordbro. Men då tappade killen kontrollen över hojjen och körde in bland publiken. :kocko
Varav en tjej blev skadad...
Idioter finns det gott om.
// Lena
Preppen skrev:Bilarna står klara för start och han ställer sig och väntar på sin tur (tror alla). Staren går och vips far bågen också i väg och kör om mellan bilara på slangen.
Preppen skrev:sagt och gjort killen på motorcykeln drar en solorepa på hjulet och gissa! självklart kör han omkull och skrotar hojen pinamt......
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&userid=6701Preppen skrev:Honda cbr 600f, gul svart i norrtälje.
hoppas inte för mycketNinjaboy skrev:Hoppas han inte hade helförsäkring. Vill inte sponsra såna idioter. :kocko
d1ce skrev:Då har jag sett honom, och det var en fråga om när och inte om.
OT: Är det dig jag ser i Norrtälje med mörkt skinnställ (svart/silver)? Jag har en Blå/Gul/Vit Honda Fireblade -02, har mött dig utanför grind och i höjd med Roslagsgatan på Vätövägen.
//@
ktmjacke skrev:Även om snubben gjorde bort sig rejält så kan jag inte låta bli att undra hur det gick för honom?Räcker ju som läxa att han skrotade hojen,hoppas att han inte slog sig allt för jävligt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|