mc pucko

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
oFFkeFF skrev:
Ungefär så.. Dum publik, dum mc-förare..
Ni har säkert tokrätt.
Jag har dock för mig att det inte var på själva dragrakan hojen kom farande utan vid den andra vägen där folk parkerade, han uuuiilade och slog på öronen och mejade ner nån tjej som bröt av sig benen tror jag.

Det är en hel del år sen iaf, så struntsamma.
 

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Ort
malmö
Hoj
Påklädd R1:a
Har varit med om en liknande situation men ändå inte. Förra året på en B-E körning så var det någon som brännde förbi föråkaren på första passet :kocko , fem kurvor senare låg han och sprattlade bredvid banan :rofl :rofl
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Ser ut som den kille jag tänkte på, icke förvånande, aldrig sett nån med större självförtroende och mindre koll.
 

sandstream

Guest
Höjden av pinsamhet är att tro att man är något och sedan bevisa att man inte är det :D
 

Lojke

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Honda CBR 900RR Fireblade
:banana Hej på er alla!!

Ja ursäkta att jag är lite sent ute men jag fick höra att det fans en sida med bilder på min vurpa....så jag var bara tvungen att titta på bilderna....

Men ni ser ju bara vad som händer när min Hoj ligger på backen och är inte så
Snygg som den ska... så nu ska jag berätta för er!!!

För det första så stod jag inte å Gapade eller skrek att jag är typ bäst eller något...Ja det var dumt att åka på SIDAN ut av bilarna...men det tänkte man inte på då!

Jag och en polare åkte på bakhjulet hela dan och tävlade med varandra...
Och jag försökte att få i Tvåans växel för att köra vidare men med fel skor så går inte det så bra....

Jag blev frustrerad och irreterad på mig..

sen när vi ska åka där ifrån så drar vi upp på bakhjulet igen och åker en bit sen kastar jag i tvåan och drar på för mycket så jag slår runt med hojen i
115 km/h... det gjorde inte ont då men dan efter så kunde jag inte sitta när jag körde bil hehehe.....

Men man har lärt sig att köra bätere...sen hadde jag ju bara haft körkort i ca 4 månader......hur lång tid tog det innan ni började köra på bakhjul eller fram hjul????? :hihi

Men Jag bjuder ju på mig själv så ni har något att prata om för vissa har ju inget liv..men jag känner inte er så jag kan inte säga något förutom att kör försiktigt och ha en trevlig vinter MVH//Lojke :tummenupp
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
jajaaaa,den tog nog hårt på självförtroendet den...
angående streetrace..i skåne,malmö rättare sagt har vi löst problemet genom att bygga en "streetrace sträcka", som brukas rätt på alla sätt & vis.så slipper massa "tröga 08:eek:r",& fjantiga ovälkommna brats som annars brukar befinna sig framför starlinjen eller inne på rakan, av rent oförstånd.viss sort av mäniskor hör inte alls till race kulturen alls! denna gången var det som sagt ett fån som satt på en järnhäst.. :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko
 
Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Lilla_Tingeling skrev:
Syrran har sett nåt liknande för nåt år sen i Jordbro. Men då tappade killen kontrollen över hojjen och körde in bland publiken. :kocko
Varav en tjej blev skadad...
Idioter finns det gott om. :4skrika
// Lena

Frågan är om det var föraren som var en idiot i det fallet eller publiken som står precis intill sträckan där folk kör :rolleyes:
 

HanneZ

Guest
hahaha,

azzå ja blevv irreteradd på mäj va för ja inte kuna uila så jävla fhätt va osså kommer en jävel lixom o tror han e så jävvla kooll va o ja lixom bara knäckte honom så jävla grymmt va, sen att ni innte harr nårra liv va de e ju lixom därför ni lixom vill va som mäjj va
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Sett dig köra på andra ställen i stan och du håller ju inte igen trotts att det är villaområden där barn leker du åker i.

-/@
 

Deimos

Våga vägra latinska citat.
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha XJR1300 SP
Men man har lärt sig att köra bätere...sen hadde jag ju bara haft körkort i ca 4 månader......hur lång tid tog det innan ni började köra på bakhjul eller fram hjul????? :hihi

Jösses. Antagligen mycket längre tid än det tog för dig, men det är ju också DU som har klotat.... :kocko
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
"Försten till klotning är en idiot"eller hur är det nu man sa när man var ung & oförståndig??
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Tur att det inte gick mer illa med dig / andra än vad som skedde.
Däremot hoppas jag att vi inte har samma försäkringsbolag.

//D
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Vad är problemet? Killen körde omkul på allmän väg när han gjorde en wheelie, hur många här på SH har inte gjort det?

Oftast brukar sporthojsförare som klotar få all möjlig sympati här på SH, men i detta fall är han alltså ett pucko?
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Eh. Det var du som la hojen på ett klantigt sätt och ingen annan här. Att du kör vårdslöst först och toppar med att skrota hojen skulle du själv nog tycka var rätt intressant.

Lojke skrev:
bjuder ju på mig själv så ni har något att prata om för vissa har ju inget liv..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top