mc pucko

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
LojkeMen Jag bjuder ju på mig själv så ni har något att prata om för vissa har ju inget liv..men jag känner inte er så jag kan inte säga något förutom att kör försiktigt och ha en trevlig vinter MVH//Lojke :tummenupp[/QUOTE skrev:
Vad sa försäkringsbolaget?

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
Ett sämre tillfälle att krascha kan jag inte tänka mig.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
sgtpepper skrev:
Vad är problemet? Killen körde omkul på allmän väg när han gjorde en wheelie, hur många här på SH har inte gjort det?

Oftast brukar sporthojsförare som klotar få all möjlig sympati här på SH, men i detta fall är han alltså ett pucko?

Håller med dej till viss del, men när killen kränger ur sej: Men man har lärt sig att köra bätere...sen hadde jag ju bara haft körkort i ca 4 månader......hur lång tid tog det innan ni började köra på bakhjul eller fram hjul????? så framstår han som ett moppefucko (mc-pucko?).

Sen ska han väl inte beskyllas för att köra vårdslöst bara för att han slangar lite, det har nog merparten av medlemmarna här gjort.

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Gällande klotning! :hihi

Alla vet väl att det bara finns 2 sorters MC-förare...

De som har klotat, och de som kommer klota.

Själv tillhör man den första kategorin... :huvet
men det e bara göra som herr Elofsson säger, "bara att bryta ihop å komma igen".

:banana

Nu ska jag åka till garaget å leka med mina 2 små nya tillskott i MC-familjen!

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Jag vet inte om det som trådskaparen skrev stämmer till 100%, men är det nåt jag stör mig på är det fuckon som på race drar iväg efter bilarna, och i detta fall? även kör om! Alla vet att en båge drar bilar, du behöver inte bevisa det på det sättet. Fråga om nån bil vill ta en repa mot dig och vänta på er tur istället.
Ville bara skriva det, alla kan göra fel...

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Hahaha

Lojke! Öka takten, Darwin flåsar dig i nacken :D

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Lojke skrev:
Och jag försökte att få i Tvåans växel för att köra vidare men med fel skor så går inte det så bra....

:va

Fel skor?
Vadå för skor?

Moonboots?!

:rofl

Vad sa FB? Hoppas du inte skadade dig alltför mycket, aldrig kul när någon vurpar överhuvudtaget, och ni som skrattar åt andras olycka, lägg ner.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Superbee skrev:
Vad sa FB? Hoppas du inte skadade dig alltför mycket, aldrig kul när någon vurpar överhuvudtaget, och ni som skrattar åt andras olycka, lägg ner.

Haha, aldrig. Det är den enda sanna lyckan. Och när det dessutom händer en prakt-idiot så är det fullkomligt.
Lojke, du är ett spån.

sgtpepper skrev:
Oftast brukar sporthojsförare som klotar få all möjlig sympati här på SH, men i detta fall är han alltså ett pucko?

Ja, om du läser första inlägget och dessutom finns han på bild när han kör brevid en bil som drar en repa. Är det förståndigt? Han har bara ren tur att han inte vurpar framför bilen och blir överkörd. Snubben har ju nollkoll och är dessutom milt förståndshandikappad.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...