Hej på er alla!!
Ja ursäkta att jag är lite sent ute men jag fick höra att det fans en sida med bilder på min vurpa....så jag var bara tvungen att titta på bilderna....
Men ni ser ju bara vad som händer när min Hoj ligger på backen och är inte så
Snygg som den ska... så nu ska jag berätta för er!!!
För det första så stod jag inte å Gapade eller skrek att jag är typ bäst eller något...Ja det var dumt att åka på SIDAN ut av bilarna...men det tänkte man inte på då!
Jag och en polare åkte på bakhjulet hela dan och tävlade med varandra...
Och jag försökte att få i Tvåans växel för att köra vidare men med fel skor så går inte det så bra....
Jag blev frustrerad och irreterad på mig..
sen när vi ska åka där ifrån så drar vi upp på bakhjulet igen och åker en bit sen kastar jag i tvåan och drar på för mycket så jag slår runt med hojen i
115 km/h... det gjorde inte ont då men dan efter så kunde jag inte sitta när jag körde bil hehehe.....
Men man har lärt sig att köra bätere...sen hadde jag ju bara haft körkort i ca 4 månader......hur lång tid tog det innan ni började köra på bakhjul eller fram hjul?????
Men Jag bjuder ju på mig själv så ni har något att prata om för vissa har ju inget liv..men jag känner inte er så jag kan inte säga något förutom att kör försiktigt och ha en trevlig vinter MVH//Lojke