mc smitning från snut imorse

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Fürstenhoff skrev:
2490737 Du/vi hade alla rätt i våran gissning - det var vår moppe åkare som kör omkring med jeans och brun skinnjacka på sin K6'a som blev den lycklige att åka fast!!

/Fürstenhoff.
Wunderbar! :banana
Problemet är väl bara att tjommen är ute på vägarna när som helst igen :censored
//TwinSucker

IronMike

Guest
955i skrev:
2488814 Spekulationer, men om det är DEN så har jag sett den jag med. Skinnstället verkade hänga hemma och han körde inte enligt Nollvisionens tankar kan jag berätta :7peta
Han åker med brun skinnjacka dock, typ roco baroco, å jeans. Dock ryggplatta, men inget körkort :näsblod antar att det var därför han inte ville stanna...

Men vad hände sen, kom han undan efter centralbron eller?

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
TwinSucker skrev:
2491013 Wunderbar! :banana
Problemet är väl bara att tjommen är ute på vägarna när som helst igen :censored
//TwinSucker

Redan ute kan jag meddela:confused:

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Är det inte någon som känner en rastlös själ som för en billig peng eller gratis skulle kunna sniffa efter denna pajas i några dagar för sedan hjälpa cherifferna att "snyta" honom igen då så många vet vem det är och ser honom som ett oros/irritationsobjekt i mc-vardagen?! Eller är det mot all mc-polarmoral eller är det beroende på vem det är?

Jejeee, det skapar kanske inte fred på jorden...
Men nu så kom jag på att han redan har gett ett, dock kort, men ändå ett skratt att han halkade dit.

Nåja, vilka är, flera av oss att döma?! GLÄDJANDE att INGEN kommit till skada iaf:tummenupp skål igen

:öl

Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Fürstenhoff skrev:
2490737 Du/vi hade alla rätt i våran gissning - det var vår moppe åkare som kör omkring med jeans och brun skinnjacka på sin K6'a som blev den lycklige att åka fast!!

/Fürstenhoff.

Eftersom du läser den här tråden och det inte går att få tag på annat vis, när tänker du sätta in pengarna jag lagt ut åt dig?

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Fürstenhoff skrev:

/Fürstenhoff.

Är det sant!:tummenupp

Han och alla arga poliser från nio polisbilar i baksätet i en piket...:hihi :arsele

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
CoRuS skrev:
2491046 Eller är det mot all mc-polarmoral eller är det beroende på vem det är?

Så länge man inte skadar någon så får man göra vad som helst, utom att stjäla en annan hoj..... :rolleyes:

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Rykte: premiehöjjare

Hört ett rykte om att killens hoj tydligen ska bli till salu för en billig peng.. Efter en stöldanmälan gjorts...
Men vad vet jag.. det är ju bara ett rykte....:rolleyes:

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
honda
Fürstenhoff skrev:
2488426 BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

it wasnt me:D är du inte klar me 6:an snart!

en tanke bara patrik!
hade det inte vart häftigt som en grand finale (nu när du ska lägga ner filmandet) att åka "fast" och ta av dig hjälmen mellan 2 biffiga snutar i slow motion, ja du förstår. tänk vad alla skulle säga. - fan det e ju fursten, det visste jag inte, -det var som fan osv så jävla grymt det hade varit!

obs! idén tillhör gaylord, stöld av idén kommer att polisanmälas:D

Last edited:

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
honda
Rigge skrev:
2491863 Eftersom du läser den här tråden och det inte går att få tag på annat vis, när tänker du sätta in pengarna jag lagt ut åt dig?

det är nog än svårare att få tag på fursten i verkligheten än på film, jag vet!har provat att ringa för att beställa däck, men chansen är nog större att min avlidna farmor vaknar till liv än att man ska få tag på honom. Är han skyldig dig pengar me? du e inte den första har jag hört, lycka till i jakten:tummenupp

jasmine

R.I.P-FALLEN RIDERS
Gick med
16 Feb 2005
Hoj
R1-01
skåne

CoRuS skrev:
2491046 Är det inte någon som känner en rastlös själ som för en billig peng eller gratis skulle kunna sniffa efter denna pajas i några dagar för sedan hjälpa cherifferna att "snyta" honom igen då så många vet vem det är och ser honom som ett oros/irritationsobjekt i mc-vardagen?! Eller är det mot all mc-polarmoral eller är det beroende på vem det är?

Jejeee, det skapar kanske inte fred på jorden...
Men nu så kom jag på att han redan har gett ett, dock kort, men ändå ett skratt att han halkade dit.

Nåja, vilka är, flera av oss att döma?! GLÄDJANDE att INGEN kommit till skada iaf:tummenupp skål igen

:öl
Vet ej hur ni 08:eek:r är,men vi i skåne skulle ALDRIG gola till SHERIFFEN.

Broooos before hoes......

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
gaylord skrev:
2500748 det är nog än svårare att få tag på fursten i verkligheten än på film, jag vet!har provat att ringa för att beställa däck, men chansen är nog större att min avlidna farmor vaknar till liv än att man ska få tag på honom. Är han skyldig dig pengar me? du e inte den första har jag hört, lycka till i jakten:tummenupp

No hard feelings mot fürsten alls, bara att han är stört omöjlig att få tag på :D

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Ingen för tillfället....
Är det ett riktigt moppe-fucko som åker omkring? Precis som AndreasNo så är man ju inte så insatt i vad som händer i huvudstaden...

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Fürstenhoff skrev:
2501231 OK, ytterliggare en jag har hört bla bla bla!!

Berätta GÄRNA vilka fler personer som jag är skyldig pengar
/Fürstenhoff.

Kommer du ihåg på krogen när du lånade 2lax av mig? :rolleyes:

Flåklypa

Il tempo gigante
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6...skrapad både styrbord och babord.
He he he!!

Aaaaaaaahh, du menar flåklypa som kör runt med brun skinnjacka och jeans!! :D

:tummenupp

/Fürstenhoff.

Mycket ska man höra innan öronen trillar av men att bli kallad för en blatte i skinnjacka och jeans som "impar" med wheelies utanför donken i Sthlm tar priset. :mad:
:D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...

Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...