Bl@ck
Medlem
Fürstenhoff skrev:2490852Hade du bott i Stockholm hade du förstått!!
/Fürstenhoff.

/Fürstenhoff.
Wunderbar!Fürstenhoff skrev:2490737Du/vi hade alla rätt i våran gissning - det var vår moppe åkare som kör omkring med jeans och brun skinnjacka på sin K6'a som blev den lycklige att åka fast!!
/Fürstenhoff.
Han åker med brun skinnjacka dock, typ roco baroco, å jeans. Dock ryggplatta, men inget körkort955i skrev:2488814Spekulationer, men om det är DEN så har jag sett den jag med. Skinnstället verkade hänga hemma och han körde inte enligt Nollvisionens tankar kan jag berätta![]()
TwinSucker skrev:2491013Wunderbar!![]()
Problemet är väl bara att tjommen är ute på vägarna när som helst igen![]()
//TwinSucker
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2490737Du/vi hade alla rätt i våran gissning - det var vår moppe åkare som kör omkring med jeans och brun skinnjacka på sin K6'a som blev den lycklige att åka fast!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2490737Du/vi hade alla rätt i våran gissning - det var vår moppe åkare som kör omkring med jeans och brun skinnjacka på sin K6'a som blev den lycklige att åka fast!!
/Fürstenhoff.
CoRuS skrev:2491046Eller är det mot all mc-polarmoral eller är det beroende på vem det är?
Fürstenhoff skrev:2488426BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!!![]()
/Fürstenhoff.
Rigge skrev:2491863Eftersom du läser den här tråden och det inte går att få tag på annat vis, när tänker du sätta in pengarna jag lagt ut åt dig?
Vet ej hur ni 08CoRuS skrev:2491046Är det inte någon som känner en rastlös själ som för en billig peng eller gratis skulle kunna sniffa efter denna pajas i några dagar för sedan hjälpa cherifferna att "snyta" honom igen då så många vet vem det är och ser honom som ett oros/irritationsobjekt i mc-vardagen?! Eller är det mot all mc-polarmoral eller är det beroende på vem det är?
Jejeee, det skapar kanske inte fred på jorden...
Men nu så kom jag på att han redan har gett ett, dock kort, men ändå ett skratt att han halkade dit.
Nåja, vilka är, flera av oss att döma?! GLÄDJANDE att INGEN kommit till skada iafskål igen
![]()
JT skrev:2486312Jag hade hellre hoppat i strömmen än stannat och blivit gangbangad av länstrafikgruppen!![]()
gaylord skrev:2500748det är nog än svårare att få tag på fursten i verkligheten än på film, jag vet!har provat att ringa för att beställa däck, men chansen är nog större att min avlidna farmor vaknar till liv än att man ska få tag på honom. Är han skyldig dig pengar me? du e inte den första har jag hört, lycka till i jakten![]()
Fürstenhoff skrev:2501231OK, ytterliggare en jag har hört bla bla bla!!
Berätta GÄRNA vilka fler personer som jag är skyldig pengar
/Fürstenhoff.
He he he!!
Aaaaaaaahh, du menar flåklypa som kör runt med brun skinnjacka och jeans!!![]()
![]()
/Fürstenhoff.
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |