Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Handskarna tyckte jag inte kändes sämre än vissa av de större märkenas billigare grejer. Men då jag just har köpt ett par skinnhandskar med kolfiberskydd så var de inte särskilt lockande i jämförelse.Handskarna var i min oerfarna ögon endast av skidhandske kvalite.
Jag klämde lite på skinnjackan också. Fast den skulle jag nog inte våga lita på vid en marksyning. Bland det tunnaste skinn jag någonsin har känt på i en mc-jacka och inga skydd vid axlar/armbågar, inte ens mjuka. Det känns som att min 20 år gamla jacka från Halvarsson skulle erbjuda bättre skydd om man ville ha en intim stund med asfalten.
Misströsta icke. Här fanns det iaf sex stycken radio-intercom och ett okänt antal av den andra modellen när jag var förbi Lidl vid klockan 15 på eftermiddagen. Så det kan nog finnas på fler ställen också.Jag skulle ju ha en intercom och en liten tankväska i år
Jag hade ju tänkt beställa med en bekant men nu verkar det ju vara kört.
Skulle det skita sig för dig med den lilla tankväskan så har jag en oanvänd liggandes från ifjol som du kan få om du ber riktigt snällt.
Last edited: