varför man gärna går på på vänster sida är nog för att hojen lutar åt det hållet när den står stilla för att stödet är på den sidan
Fast hur gör man i länderna med vänstertrafik där stödet sitter på andra sidan då, kan man inte gå på från vänster sida där eller
Fast hur gör man i länderna med vänstertrafik där stödet sitter på andra sidan då, kan man inte gå på från vänster sida där eller
1. kollar alltid om det där djäfla skivbroms låset inte sitter i skivan
2.kliver alltid på från vänster
3.klickar ett antal 1000 gånger på blinkers knappen
4.kollar alltid att nyckeln sitter kvar i höger puck då jag inte sitter på hojen
5.att race/singel kusen sitter kvar ( har tappat den en antal gånger )
Att bara kliva på hojjen från vänster är nog inge ticks, mer sunt förnuft efterssom man bara välter skiten från höger
Nä,jag menar ticks på riktigt.
Om jag måste kliva på från höger för att hojen står trångt till,så måste jag kliva av igen och sen på från vänster.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |