tobbe #11 skrev:2548528Så om jag byter hoj behåller jag mitt kort och anmäler bara att jag bytt hoj?
Ja så skall det funka.
tobbe #11 skrev:2548528Så om jag byter hoj behåller jag mitt kort och anmäler bara att jag bytt hoj?
Affe_R1 skrev:2581891Säg att man ska köra ett B-race, kan jag då ordna ett Mc-idcard på plats
eller är det en sån sak som man måsta fixa en tid innan?
Martinus skrev:2581902Ska fixas innan. Du kan kanske tjata dig till på nån tävling genom att säga att du har skickat in men inte fått men det känns ju dumt att chansa.
Affe_R1 skrev:2581891Säg att man ska köra ett B-race, kan jag då ordna ett Mc-idcard på plats
eller är det en sån sak som man måsta fixa en tid innan?
Cliff Barnes skrev:2582192ladda hem fyll i skicka in, klart
http://www.roadracing.se/Sections/Media/Files/
gör det nu för det tar allt ett tag
Vilken klass har du tänkt dig? Snälla, kör R1000 så jag har någon att köra omAffe_R1 skrev:Jag ska försöka byta hoj till nästa sommar så jag kan inte fixa det än... men jag spar länken.
Affe_R1 skrev:2582886Tack för dom snabba svaren
Jag ska försöka byta hoj till nästa sommar så jag kan inte fixa det än...
men jag spar länken.
Det beror på vad jag hittar för hoj efter jag har såld min nuvarande.sandstream skrev:2583009Vilken klass har du tänkt dig? Snälla, kör R1000 så jag har någon att köra om
Manne skrev:2581912räcker om du har ett regbevis om du har reggad hoj.........
Helt sant, det blir spåret för mig i vinter om jag ska palla ett helt raceAffe_R1 skrev:Klart att du kommer köra om mig som ett möte,
men efter halva racet så måste du ju in i depån och vila, så jag kommer i mål före dig i alla fall
Kan någon bekräfta?Manne skrev:2581912räcker om du har ett regbevis om du har reggad hoj.........
hållundan skrev:2588382Kan någon bekräfta?
Men va fan, Björn har ju precis skrivit att man ska spara på det man kan första säsongenMagnus skrev:2588698Det är smidigare om du fixar ett Mc-id så slipper du några bekymmer. De drar bara kortet i kortläsaren vid besiktningen och sen är det klart. (210kr är ju bara en piss på vad en säsong kostar...)
Höhö, klart det ska införskaffas om det blir lättare! 210 spänn är väl en kvarts kväll på krogen, så, det är la lugnt...Magnus skrev:2588698Det är smidigare om du fixar ett Mc-id så slipper du några bekymmer. De drar bara kortet i kortläsaren vid besiktningen och sen är det klart.
(210kr är ju bara en piss på vad en säsong kostar...)
hållundan skrev:2588812Höhö, klart det ska införskaffas om det blir lättare! 210 spänn är väl en kvarts kväll på krogen, så, det är la lugnt...
Jag är nyfiken på vart du fått de uppgifterna? Blir ju lite skeptisk.Manne skrev:räcker om du har ett regbevis om du har reggad hoj.........
Anneli skrev:2588916Jag är nyfiken på vart du fått de uppgifterna? Blir ju lite skeptisk.
Min hoj är både registrerad för gata och har mc-idcard. Att hojjen är reggad kvittar ju på tävling, vi kan ju inte föra in data på din hoj om den (du) saknar ett mc-idcard.
Att en del fått köra utan i år, tror jag snarare beror på att det varit ett "inkörs-år", folk har "inte fått" kortet eller att det vart en utländsk tävlande. Vore ju inte så konstit om de inte kommer vara lika överseende nästa år.
/Besiktningsfunktionär
Manne skrev:2588943japp, var det jag menade....eftersom mcidcard strulat i flera år åtminstånde sen 2004 när jag slog mig in i "branschen". Tror knappast nån kommer bli nekad nästa år heller så länge man äger ett regbevis för att styrka ursprung..
eller vad säger besiktningsfunktionären?
hållundan skrev:2588812Höhö, klart det ska införskaffas om det blir lättare! 210 spänn är väl en kvarts kväll på krogen, så, det är la lugnt...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|