hållundan
Emozione!
Typ. Typ, ditt depåtält?flugan skrev:2588999För di däringa 210 spännen får du ett sånt grümt flashigt mcid-kort i kreditkortsformat som kan ta dig till ställen en kvarts kväll på krogen aldrig hade ordnat
Typ. Typ, ditt depåtält?flugan skrev:2588999För di däringa 210 spännen får du ett sånt grümt flashigt mcid-kort i kreditkortsformat som kan ta dig till ställen en kvarts kväll på krogen aldrig hade ordnat
Anneli skrev:2588986Själv gillar jag idén med mc-idcard. Dock är det tråkigt att det fungerat så dåligt som det gjort, det känns ju inte särskilt smidigt när man vid en besiktning får skriva ner allt för hand mer än halva tiden då man inte har en dator som fungerar. Tid som man hellre lägger ner på hojarna.
Men om jag får hoppas och tro, så har ju arrangörer och förare haft ett år på sig att lära sig/vänja sig vid det nya kortet, och OM alla förare kunde komma med sitt mc-idcard till besiktningarna och OM arrangörerna ser till att det finns datautrustning och kortläsare som fungerar (och folk som kan det), så borde det fungera. Men det är just det där "om".
Garantera ostulna hojar?Manne skrev:2589023det är sant, är väl bara att införa nolltolerans så borde det funka. Vad är syftet egentligen med mcidcardet?
hållundan skrev:2589031Garantera ostulna hojar?
/H. Ar verkligen ingen aning.
hållundan skrev:2589005Typ. Typ, ditt depåtält?
Showtime skrev:2641125Så kommer man behöva beställa ett mc id kort nästa år, även i Rookie klasserna? vad jag har förstått så har man inte behövt ett sånt i rookie tidigare..
Rotorp skrev:2641380Har skickat in handlingarna men det verkar ta evigheter att få tbax MCIDcardét. De är inte snabba att tillverka det minsann.
Hur lång tid tog det?nazurro skrev:2641397Ha tålamod! Jag väntade länge men förra veckan slank det ner i brevlådan.
sandstream skrev:2641430Hur lång tid tog det?
Okej!nazurro skrev:2641491Bra fråga...jag minns inte riktigt när jag postade brevet men skulle tro att det var i mitten/slutet av oktober. Så säg att det tog ungefär en till en och en halv månad.
sandstream skrev:2641572Okej!
licensnumret är födelse årtal månad och dagJohansson skrev:2641674Har du licensen än/ Löst ut den?
Licensnumret ska ju fyllas i på mc-idcard så jag antar att licensen måste lösas ut först innan man kan skaffa mc-idcard? Jag har inte löst ut min än, det blir väl i februari nång gång tror jag.
Se R2s svar och kolla tidigare i tråden, har för mig att det nämns där också.Johansson skrev:2641674Har du licensen än/ Löst ut den?
Licensnumret ska ju fyllas i på mc-idcard så jag antar att licensen måste lösas ut först innan man kan skaffa mc-idcard? Jag har inte löst ut min än, det blir väl i februari nång gång tror jag.
Nästan rätt 751224sandstream skrev:Se R2s svar och kolla tidigare i tråden, har för mig att det nämns där också.
Ange tex 19751224
Nja, enligt det här inlägget ska det vara 8 siffror: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2624094&postcount=4alfa skrev:2641779Nästan rätt 751224
R2 skrev:2641678licensnumret är födelse årtal månad och dag
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |