MCK Vilse - Nationaldagsrundan 06-06-06

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
JKay skrev:
2217515 Ajajajaj...märkligt att det är så?? Det är ju EN RF!!!!!!

Det blev 23,5 mil med pizzastopp i Kivik, en bejublad vilsekörning av CeltaniC, tyvärr 2 omkullkörningar.
Tack ALLA för ett RIKTIGT gott GAZZ!! :yoparty :yoparty

C ya next tajm!!!

MVH

/J
Nu ska du inte klaga!! :fatta!

Låter ju inte dumt de.....nästa gång du ska ut, hör av dig så hänger jag på om jag kan! Hoppas det bara är att fylla på Motorolja så den är frisk o kry.....batteriet måste ju ha laddats rejält under dessa 20 mil som jag kört idag.

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Gött

:yoparty Jajjamensan
då är man hemma i lilla klippan, går lite bredbent och är ganska förkyld men jag kan inte göra annat än att tacka alla reisleiters som fixade detta, första gången jag varit me på något liknande och kan säga direkt att det här va tamefan SKITKUL. härligt att allt funkade så bra, och perfekt tempo i PGH s grupp :tummenupp

vet att jag va lite småbitter där vid pizzan "jag fick ju min sist" men jävlar i mig vad god den var och såhär i efterhand måste jag säga att det va ett hedersvärt arbete dom gjorde där, kan inte vara lätt att fixa närmare 100 pizzor och dela ut dom till rätt folk :tummenupp ..

nu ska jag bara luta mig tillbaka, spana på alla bilder och vänta på nästa
härliga tur me mck vilse..

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Så nu är jag hemma...igen :rolleyes: va ju i extas eller nåt så kunde inte lunga ner mig blev en liten trip på 4,5mil o fika hos farmor så e de bättre..som flera redan frågat när e nästa tur nu mck v?

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
[- sNaIjK -] skrev:
2218126 Nu leechas det!

hinner man in å tvätta av pungsvetten nu då för att begrunda mästerverket sen, filmen asså :D
Ja gå du o tvätta av pungsvetten... Det lär du hinna.... :)

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Zenit skrev:
2218185 Så nu är jag hemma...igen :rolleyes: va ju i extas eller nåt så kunde inte lunga ner mig blev en liten trip på 4,5mil o fika hos farmor så e de bättre..som flera redan frågat när e nästa tur nu mck v?
Oroa er inte, den kommer!! Detta är så jäkla kul att vi måste göra om det men samtidigt ska vi inte slita ut oss. Ansvaret ligger nu tungt på PGH:s axlar men han ska få all hjälp och stöd han behöver.
Och lillponken behöver massor! :tungan

Har ett förslag (ihop med JKay) och det är

MCK Vilse - Söder om landsvägen tour 2006

ZioX

Insprutning är underbart
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Triumph Daytona 675 07
Tack alla för en mkt nice runda! :banana

Blev 31,5 mil på mätaren för mig..... Vädert var kanon bortsätt från den skur vi fick, som tur varade det inte så länge.

jag säger som ni andra Pizzorna var mkt goda får mkt bra betyg av mig.

Tackar också alla Reisleiter specielt Cel. bra kört.
var bara Lost 2 gånger men vi fixade det tills slut :tummenupp

Hoppas det blir fler roliga gazz tillsammans..

Ha de gottans / ZioX

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:
2218280 Oroa er inte, den kommer!! Detta är så jäkla kul att vi måste göra om det men samtidigt ska vi inte slita ut oss. Ansvaret ligger nu tungt på PGH:s axlar men han ska få all hjälp och stöd han behöver.

I´m on it, med mina breda muskolösa axlar. Men först skall all bensinånga hinna lägga sig, ölen drickas, filmen klippas, hojen putsas osv osv. Men jag e redo, lita på det :3freak

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Maverick_ou812 skrev:
2218280 Oroa er inte, den kommer!! Detta är så jäkla kul att vi måste göra om det men samtidigt ska vi inte slita ut oss. Ansvaret ligger nu tungt på PGH:s axlar men han ska få all hjälp och stöd han behöver.

självklart ska ni inte slitta ut er är även det som är specielt med detta ju att de inte e varje jädra vecka eller nåt utan vid spec. tillfälle eller lite då och då det är nog därför vi sett stora antal hojar vid de två gångerna iår osså..
låter ju spännande och intressant :)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Zenit skrev:
2218328 självklart ska ni inte slitta ut er är även det som är specielt med detta ju att de inte e varje jädra vecka eller nåt utan vid spec. tillfälle eller lite då och då det är nog därför vi sett stora antal hojar vid de två gångerna iår osså..
låter ju spännande och intressant :)

Det blir lite MER uppskattat då med. Sen får vi lite tid på oss att FIXA allt.
Det är inte lite jobb som ligger bakom, trots allt.

SirBarret skrev:
2218343 Ja dom var jävligt billiga... Fan att jag precis tecknat nytt avtal med box.

En ruggigt snabb server. Jag tankar med 1.8 Mb/sek från min sida! :banana
Synd...men ta det nästa gång. :tummenupp

Fredchen

Radical Riders
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
r1 05...
kan ingen lägga upp den filmen på en snabbare server? Skulle vara kul att se den. alldeles för långsamt att tanka den nu.. :rolleyes:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Fredchen skrev:
2218366 kan ingen lägga upp den filmen på en snabbare server? Skulle vara kul att se den. alldeles för långsamt att tanka den nu.. :rolleyes:

Jo, när jag fått ner den! :tummenupp
www.jkay.se kommer den att landa på!
Sen kommer den STORA filmen efter att jag, Cel, PGH och Maverick har haft en movienight och redigerat den!

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
JKay skrev:
2218374 Jo, när jag fått ner den! :tummenupp
www.jkay.se kommer den att landa på!
Sen kommer den STORA filmen efter att jag, Cel, PGH och Maverick har haft en movienight och redigerat den!
Ja! och på ngt vis ska jag se till att din nyrakade skalle ska bli så satans sexig!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
CeltaniC skrev:
2218391 Ja! och på ngt vis ska jag se till att din nyrakade skalle ska bli så satans sexig!

Det är en omöjlighet, FAKTA :tungan Nja, kanske med en grym tupé. Nä, jag ångrar mig, det är en omöjlighet...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024