MCK Vilse - Nationaldagsrundan 06-06-06

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Har redan film musiken klar i skallen! Jeflar vilken rulle det kommer att bli! Funderar på om vi ska släppa ett soundtrack?

Edit: En försmak...

Blunda nu hårt och se bilden av Skutte, iförd endast kallingar, på Pizzerian i Kivik och hör "Balls to the Wall" med Accept i bakgrunden! :yoparty

Last edited:

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Tack så in i h****e, j***a, osv.... mycket :tummenupp
En riktig härlig tur med underbara vägar, rockande piloter och stabila uppsamlare! Ser som alla andra fram mot nästa!
Ha d tills dess
/Kazta

addiii

B'n'B
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Rexy -07
hej
Tack för en underbar dag, tack till alla som vart med och organiserat och till alla som körde, spec. beröm till Maverick för skit bra ledning, pizzan var jävligt god och jag träffade tom. min Ex. där :tuttar (en av servitriserna) efter 4 år :hihi . jag får nog ta en runda ditt igen snart :gnissla

TACK TACK TACK :Bugar

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
moha skrev:
2218436 hej
Tack för en underbar dag, tack till alla som vart med och organiserat och till alla som körde, spec. beröm till Maverick för skit bra ledning, pizzan var jävligt god och jag träffade tom. min Ex. där :tuttar (en av servitriserna) efter 4 år :hihi . jag får nog ta en runda ditt igen snart :gnissla

TACK TACK TACK :Bugar
Ha ha ha! Kaffe med "dopp" fick precis en ny innebörd! :D
Tack för berömmet ALLA! Det är sånt här som ger oss inspiration att hitta på nya galna saker.

addiii

B'n'B
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Rexy -07
Maverick_ou812 skrev:
2218445 Ha ha ha! Kaffe med "dopp" fick precis en ny innebörd! :D
Tack för berömmet ALLA! Det är sånt här som ger oss inspiration att hitta på nya galna saker.

Jamann :hihi
när har du filmen klar, vill se vill se :banana
planer på nästa runda? :gnissla

Kung Eilert

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
(E)R-6
Stort Tack! till alla MCK Vilse-reisleiters för en trevlig och kul dag/runda, och som tidigare sagt även tack till Oas som ledde ut oss till bebyggda trakter när Jkay tyckte gruppen var för stor :tungan.

Det var jäkligt imponerande innan Kivik när man var uppe på ett krön och såg hela raden med hojar framför sig på ett långt led :tummenupp
Även kul att träffa er andra som vissa har fått ett ansikte till nicket.

Vi ses nästa gång!
/Eilert

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Tusen tack för en supernajs runda! JKay; du skötte dig så himla bra så jag lägger ner "banket". :Bugar
Alltid kul att träffa nytt folk och köra nya vägar. Till och med pissepauser funkade, behövde bara :arsele en gång i det fria :hihi
Och JAAAA, Fluff o jag var aningen griniga då pizzan dröjde, men de gjorde nog så gott de kunde.

MCKV rules!!! :yoparty

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
moha skrev:
träffade tom. min Ex. där :tuttar (en av servitriserna) efter 4 år

Haha, råkade på ett gammalt ex där jag med. Trevligt att få pizzan levererad av en vacker donna man känner igen. :tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Briljanto skrev:
2218937 Är det samma? triangeldrama på Turen... otroligt... ni i MCK Vilse har ju tänkt på allt.. :banana

Vi vet! :rolleyes:
Alla sinnen tillgodoses på våra körningar. *host*

Willow skrev:
2218840 Tusen tack för en supernajs runda! JKay; du skötte dig så himla bra så jag lägger ner "banket". :Bugar
Alltid kul att träffa nytt folk och köra nya vägar. Till och med pissepauser funkade, behövde bara :arsele en gång i det fria :hihi
Och JAAAA, Fluff o jag var aningen griniga då pizzan dröjde, men de gjorde nog så gott de kunde.

MCKV rules!!! :yoparty

Nä!?!? Har jag skaffat susp i onödan då?? Flera 100 spänn åt helvete!! :hihi

Det var kanonkul att du o Fluff VAR med. Trots diverse våldtäktsförsök på mig och min hoj..... :lol

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sett filmen nu... Ni körde ju precis förbi min häst... Det var nog lätt de finaste vägarna, och de missade jag.. Fast iofs kör jag där så ofta ändå! ;)

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Inte för att vara sån men, vilka var alla vackra flickor som var med och vilka hojar körde ni på? :tuttar

Några av er kommer jag ihåg men ni andra?

Kända för mig efter igår:

Swish - Gixxer 750
Fluffig - SV650
Willow - Gpz 500
Gunilla - Fazer (Synd på kraschen :pannkyss )

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
JKay skrev:
2219184 Inte för att vara sån men, vilka var alla vackra flickor som var med och vilka hojar körde ni på? :tuttar

Några av er kommer jag ihåg men ni andra?

Kända för mig efter igår:

Swish - Gixxer 750
Fluffig - SV650
Willow - Gpz 500
Gunilla - Fazer (Synd på kraschen :pannkyss )

??? - Ducati ST4

snacka med dig men glömde säga hej :3freak

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Zenit skrev:
2219186 ??? - Ducati ST4

snacka med dig men glömde säga hej :3freak

Hmmm...Antingen har Zenit en personlighetsklyvning ( :hihi ) eller så måste det vara min bordsdam, korrekt?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln