JKay skrev:2219195Hmmm...Antingen har Zenit en personlighetsklyvning ( ) eller så måste det vara min bordsdam, korrekt?
ehmm..så kanske de va..tyckte du sprang mest omkring där (därför du va mindre vilse sen ) men stämmer kanske då..
JKay skrev:2219195Hmmm...Antingen har Zenit en personlighetsklyvning ( ) eller så måste det vara min bordsdam, korrekt?
Jag hade PGH framför mig (Det va jag som blåste pizzadoft över bordet )Zenit skrev:2219203ehmm..så kanske de va..tyckte du sprang mest omkring där (därför du va mindre vilse sen ) men stämmer kanske då..
JKay skrev:2219208Jag hade PGH framför mig (Det va jag som blåste pizzadoft över bordet )
Det var AnkanSt4s - på en Ducati ST4.Zenit skrev:2219186??? - Ducati ST4
snacka med dig men glömde säga hej
Zenit skrev:2219213jaha ska kolla i bild tråden minns knappt de jag själv satt med ju
JKay skrev:2219219This is me! --> Bild
Nope... jag har bild i min kamera. Kommer upp ikväll.Zenit skrev:2219223haha dig vet jah ju hur du ser ut ( den långa skalliga figuren ) dock verka hon på St4an som ev. va din bordsdam vara helt osynlig för kamerorna
Maverick_ou812 skrev:2219218Det var AnkanSt4s - på en Ducati ST4.
Klarade du av att sitta sidan om en Duccatist JKay???
Zenit skrev:2219223haha dig vet jah ju hur du ser ut ( den långa skalliga figuren ) dock verka hon på St4an som ev. va din bordsdam vara helt osynlig för kamerorna
JKay skrev:2219233Hahahahahaha!!!
Självklart! Jag har ju samröre med DIG på gazzen ju!
Då vore det väl FAN om jag inte kunde sitta brevid en duccatist som ser grymt mycket bättre ut än dig!
ÄÄÄHH va fan...trodde hon satt vid din dator nu!
Zenit skrev:2219268haha nä ingen sån lyx här inte sitter i skolan o väntar på att samhälls lektionen ska börja 1350 så att man kan få tillbaka provet o sluta
JKay skrev:2219302Na nana nana na!!
JKay skrev:2219184Inte för att vara sån men, vilka var alla vackra flickor som var med och vilka hojar körde ni på?
Några av er kommer jag ihåg men ni andra?
Kända för mig efter igår:
Swish - Gixxer 750
Fluffig - SV650
Willow - Gpz 500
Gunilla - Fazer (Synd på kraschen )
Zenit skrev:2219360taskis
JKay skrev:2219366Forever and ever!
Kan spä på det med att meddela att jag har semester idag med.....
toxicated skrev:2220108Tack för en mycket trevlig tur! Skitkul att ni arrangerar sånt här, skitkul med den stora uppslutningen
Dock blir det långsammaste gruppen nästa gång ......jag vet jag har klena nerver
Ha det gott allesammans............hoppas på fler ggr
Ps jag såg att bilderna ligger i bildforumet, kan ingen lägga upp sina bilder i en zip så man kan få alla utan att behöva klicka så jädra mycket?
stoooffe skrev:2220192Då kan vi byta för jag vill gazza mer nästa gång.
Pressa 125-an så mkt det går.
Men ljudet rockar!Robin_heij skrev:2220205Usch pressa inte den stackaren mer luktar ju redan illa
toxicated skrev:2220108Tack för en mycket trevlig tur! Skitkul att ni arrangerar sånt här, skitkul med den stora uppslutningen
Dock blir det långsammaste gruppen nästa gång ......jag vet jag har klena nerver
Ha det gott allesammans............hoppas på fler ggr
Ps jag såg att bilderna ligger i bildforumet, kan ingen lägga upp sina bilder i en zip så man kan få alla utan att behöva klicka så jädra mycket?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|