MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2008

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
Jag tackar för en MYCKETtrevlig runda idag. Freon gjorde en mycket god insats som vilselaiter. Hoppas att du inte slog dig för mycket när du spanade in lacken på mercan:pannkyss den hade ju iallafall samma färg som din.
Efter att jag övertog rollen som laiter dröjde det inte lång tid innan hela vår grupp vart totalt vilse:tungan (nåja det var väl det som det hela gick ut på,lr:va

STARKT JOBBAT MCK VILSE

Mvh Zoom Zoom Zion

Kanon Zion!:tummenupp
Då kan jag anlita dig fler gånger som backup, när jag övar närsynt på cabbar!

Va fan?! SÅ mkt vilsekörningar? Det var bara för att jag inte var med! :hihi

Med vilken motivering? Kass uppmärksamhet i det ögonblicket? :gnissla

Får kort avstånd till framförvarande fordon

Inte nog med att ni tydligen körde vilse, ni körde ifrån två deltagare. :( När vi sedan planlöst kör omkring på den skånska landsbygden så swishar ni förbi oss i motsatt riktning, hälsar och ser glada ut, men stanna gjorde ni inte. :(

Vi körde i alla fall vidare till Simrishamn, tog en glass, satt och snackade en stund och njöt av vädret, så det blev bra ändå! :tummenupp :)

@CeltaniC: Det gick rätt fort. :tummenupp Skoj så länge det varade. Fram till maten hade i alla fall jag nog fixat det, men efter matpausen blev man lite slö, så om inte förr hade i alla fall jag bytt grupp då. :)

@Freon: Tack för en härlig insats fram till det snöpliga slutet! Tur det bara var hojen som blev skadad. Ny plast kan man alltid köpa. :tummenupp Gick det att köra hem?

Edit: Skönt du inte blev värre skadad! Och hem gick det tydligen att köra. :)

Jodå, det gick att köra hem, problem att få upp benet på plats bara... Dragit det blir utan kåpa:va , har aldrig kört nakenhoj tidigare:D

Last edited:

Oas

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
Scott Speedster S10, Crescent-
@ freon
Krya på dig.
PS
Har ditt kartfodral i tryggt förvar
DS

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
Så om den bil nita framför en så får man böter om man råkar krocka :va

Eller var det att du inte såg cabben?

Hur som haver tur att det inte blev värre skador än det blev :pannkyss

Fråga nr 1: svar Ja
Fråga nr 2: svar Nej... tittade på min grupp som konstigt nog var framför mig?!?:va

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Fråga nr 1: svar Ja
Fråga nr 2: svar Nej... tittade på min grupp som konstigt nog var framför mig?!?:va

Tack för en najs runda! All heder till freon som skötte vilsekörandet
exemplariskt. Efter lite snack blev lagomtempot alldeles lagom:tummenupp

Skönt att det inte tog hårdare än så. Jävla osis att det hände när du letade
efter gruppen:va

Nä nu får jag ta en öl till..

Xcandoit

Värmer upp...
Gick med
30 Apr 2008
Hoj
2022 Yamaha MT-10
Stor tack till MCK Vilse för en underbar dag - och ett speciellt tack till dig Freon som gjorde ett fint jobb som leader idag, fram tills mercan :huvet. Skönt att höra att du klara dig utan allvarliga skador - hoppas du blir återställd snabbt, krya på Dig... :pannkyss

Kan tyvärr inte säga detsamma om Zion som sedan tog över som leader - vilse efter mer eller mindre andra kurvan... :va :D

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jodå, det gick att köra hem, problem att få upp benet på plats bara... Dragit det blir utan kåpa:va , har aldrig kört nakenhoj tidigare:D
Gött att det inte blev allvarligare, jag blev mer än lite orolig när jag fick rapporterna om tillbudet på parkeringsplatsen. Skönt att höra din röst i telefonen direkt efter och skönt att höra att din sisteman höll ett öga på dig på hemvägen.

Surt som f-n med böter men ändå... efter omständigheterna så kunde allt varit mycket värre.
Lycka nu till med allt efterspel och läk ihop snabbt, vi har ju en runda till hösten också. ;)

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
-03 Suzuki SV650
Gött att det inte blev allvarligare, jag blev mer än lite orolig när jag fick rapporterna om tillbudet på parkeringsplatsen. Skönt att höra din röst i telefonen direkt efter och skönt att höra att din sisteman höll ett öga på dig på hemvägen.

Surt som f-n med böter men ändå... efter omständigheterna så kunde allt varit mycket värre.
Lycka nu till med allt efterspel och läk ihop snabbt, vi har ju en runda till hösten också. ;)

Sistemannen, Martin är en heders man:yoparty

Till hösten?!?Ugh!.. Nåja det finns silvertejp till både båge och knä...
:)
Ha det gött in the U.S.A

Tack för en najs runda! All heder till freon som skötte vilsekörandet
exemplariskt. Efter lite snack blev lagomtempot alldeles lagom:tummenupp

Det gick ju bra ett tag iaf:tungan

Kan tyvärr inte säga detsamma om Zion som sedan tog över som leader - vilse efter mer eller mindre andra kurvan... :va :D

Han rekar ny runda UNDER turen, så klart!
2 flugor på smällen :tummenupp

Last edited:

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Zion var aldrig vilse!!:fakta

Ialla fall så lovade vi honom att säga så:näsblod

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Har hört vad som hänt Freon, hoppas allt är bra med dig... Har försökt ringa utan resultat men förstod varför när jag läste att du varit på sjukan.

Hör av dig...

Solid snake

Guest
Lide nyss kommit hem från HBG, fan kass stad, inte festsugna alls... :dummer

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Tack till alla reiserlaiters för ni ställde upp o körde igår, tack till alla fina ladies på Åhus strand som gjorde lunchen så mycket njutbarare :kär :tuttar

Freon, hoppas allt är ok med dig trotts omständigheterna :tummenupp

Mavve hoppas du får regn hela veckan på din semester :D

JAG KÖRDE INTE VILSE OCH DET KAN FAN MIN SISTAMAN INTYGA! :ajjabajja :FU :7peta

och den som sa det ska jag piska vid nästa körning!

Tack alla för ett skönt gazz!

på återseende!

//Cellie

Tack för überkul runda igår, riktigt bra tempo i våran grupp (iallafall där fram) :tummenupp

Last edited:

The Stiffmeister

Master of disaster!
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
B-King
Tack för en härlig runda igår ,fick lära mig att jag ska ev. byta cykel ,stakars VTR gav närmast 100% igår :lol
Celtanic:Tack för en go runda o trävlig att träffas i person:tummenupp hoppas jag pressade dig inte för mycket när jag var bakom dig:D
Freon: Krya på dig vi ses vid nästa runda:pannkyss

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
Tack för en härlig runda!
Perfekt tempo för mig i Mavericks grupp, särskilt efter vi ökade tempot en aning. :tummenupp
Underbara vägar, mycket svängelisväng! Särskilt på vägen hem från Åhus, riktigt goa kurvor.

Ni på den röda Ducatin, hojt hojt! Vi får köra ihop fler gånger, när jag kan sno brorsans hoj igen.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år