Jag tackar för en MYCKETtrevlig runda idag. Freon gjorde en mycket god insats som vilselaiter. Hoppas att du inte slog dig för mycket när du spanade in lacken på mercan den hade ju iallafall samma färg som din.
Efter att jag övertog rollen som laiter dröjde det inte lång tid innan hela vår grupp vart totalt vilse (nåja det var väl det som det hela gick ut på,lr
STARKT JOBBAT MCK VILSE
Mvh Zoom Zoom Zion
Kanon Zion!
Då kan jag anlita dig fler gånger som backup, när jag övar närsynt på cabbar!
Va fan?! SÅ mkt vilsekörningar? Det var bara för att jag inte var med!
Med vilken motivering? Kass uppmärksamhet i det ögonblicket?
Får kort avstånd till framförvarande fordon
Inte nog med att ni tydligen körde vilse, ni körde ifrån två deltagare. När vi sedan planlöst kör omkring på den skånska landsbygden så swishar ni förbi oss i motsatt riktning, hälsar och ser glada ut, men stanna gjorde ni inte.
Vi körde i alla fall vidare till Simrishamn, tog en glass, satt och snackade en stund och njöt av vädret, så det blev bra ändå!
@CeltaniC: Det gick rätt fort. Skoj så länge det varade. Fram till maten hade i alla fall jag nog fixat det, men efter matpausen blev man lite slö, så om inte förr hade i alla fall jag bytt grupp då.
@Freon: Tack för en härlig insats fram till det snöpliga slutet! Tur det bara var hojen som blev skadad. Ny plast kan man alltid köpa. Gick det att köra hem?
Edit: Skönt du inte blev värre skadad! Och hem gick det tydligen att köra.
Jodå, det gick att köra hem, problem att få upp benet på plats bara... Dragit det blir utan kåpa , har aldrig kört nakenhoj tidigare
Last edited: