Solly... O´Learys har ändrat sig eftersom vi blir 30+ pers så bokning av mat behövs.Nej bokning behövs ej... *vet*
Det går kanonbra att beställa mat såhär, ni är nu uppdaterade på listan.Hajsan' Mave skickar in Matbeställningen till dej, vet inte om detta kommer fram eftersom jag inte är så bra på Data, Som sagt vi blir 4st-Pers och det blir *4st-Blackned Chicken Alfredo'. Så blir det lätt att komma ihåg för min Del, Vi ses Mannen, Tack för ditt Arrangemang. Mvh-PELLE
P.S- Vi får ha en sån här Menny nästa År;, Bild-skickad
Solly... O´Learys har ändrat sig eftersom vi blir 30+ pers så bokning av mat behövs....
32. BeBe's syrra...(The North end bruschetta with mozzarella and Parmaham)Matbeställningarna väller in....
Det har jag koll på, tyvärr är jag visst sämre på det här med datorer (ni som inte tror mig kan prata med min bättre hälft, lovar att hon skrattar).Jag måste undra lite Det står olika på olika ställen vad jag och min bättre hälft ska äta....
Jag vill på klar ren svenska (då betällningen inte var det) förtydliga att det är Woody´s Cajun Chickenburger vi önskar att spisa båda två.
Det är väl nästa fredagSnart dax, snart dax!!
Det är väl nästa fredag
ja precis, Snart dax
Ja du klarar ju inte av detTur det är ngn som håller reda på dig Oas!
Ja du klarar ju inte av det
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |