MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

-Z-

Veteran Racing
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
ZXR 750
Ja, nått straff måste den dumma bilen ha som försöker köra på Wiwi. :smasha

Nja, Wiwis blå Honda fixade hyfsasd :smasha på bilen själv...
Men själv var hon vid ganska gått mod som tur var. Mer irriterad över att det hänt än vad hon hade ont iaf...:krama
 

Bifogat

  • P4180034.JPG
    P4180034.JPG
    132.5 KB · Visningar: 102
  • P4180035.JPG
    P4180035.JPG
    201.6 KB · Visningar: 117
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Väl hemkommen från brorsonens konfirmation så har jag även till sist läst igenom alla inlägg ända fram till slutet av tråden. :)

Jag instämmer i vad alla sagt hittills: En helt underbar runda! Vädret var helt perfekt! :) Synd bara att jag fick vända hemåt redan efter maten i Båstad, där de extra roliga vägarna började tillbaka till Eslöv.

Fick lite sneda blickar och en och annan huvudskakning från folk och fä i kyrkan, när jag sladdade till framför den, traskade in med stället på och hjälmen i hand. :hihi Dock inte från släkten. :tummenupp

freon - Tack för ännu en fin Reisleiter-insats! :tummenupp Och tack hela gruppen för trevlig körning!

JKay & Maverick_ou182 - Tack för att ni dragit i trådarna och fått ihop ännu en härlig runda, samt ett glatt gäng Reisleiters med backmarkers! :tummenupp

BeBe - Räckte kaffet ända hem? :hihi

Bushido - Se nu till att få ihop din RD350 till NDR. ;)

Wivi - Med tanke på att jag har samma klenod som du hade, så lider jag med dig, då den tydligen inte är i körbart skick längre. :krama Jag hoppas innerligt att du är så ok man kan vara efter ditt möte med bilen och att det bara blir bättre! Det är det som är viktigast! Krya på dig! :tummenupp

Rosen & andra kraschare - Glad är jag, att det inte blev värre än det blev för er! Krya på er!

Swish - Blev lite orolig när jag såg hojen längs vägkanten, men sedan fick jag på lite omvägar höra att det bara var hjullagret. Sådant kan man ju i alla fall fixa. :)

Enhärjar & Loy - Borde jag välja er grupp nästa gång? Vågar jag? :gnissla

LiNiC - Äntligen kan jag ändra säljes-raden i min signatur. :hihi Trevligt att ses!

Alla andra - Kul att se så mycket glada folk på en och samma plats! En del kände jag igen, andra inte, men nu finns det några fler att känna igen till NDR 2009. :tummenupp

Tillägg...

Mitra & andra som lägger upp foton - Tack! Kul att se foton från folk som kan ta sådana. :tummenupp Själv klarar jag det inte, men möjligt jag hittar ett av hundra som blev hyfsat bra, som jag lägger upp längre fram.
 
Last edited:

kenth ericsson

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Ort
kvidinge
Hoj
-06 hayabusa
åkte i ledning av "wonder women" eller var det wizard??"S" j-igt bra koll på läget har han iaf,, Han fyllnade inte till en gång. Men alltså hela grejen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, VARFÖR INTE GÖRA DETTA TILL EN BIKE MEET.. Jag hjälper gärna till o arrangerar..luden o ful som jag är.framförallt ful.
 

Lanson

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2008
Ort
i garaget
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -02 och Yamaha Tzr 125 -98
Jag är mycket ledsen att jag inte dök upp igår, men det var så att jag kvaddade min nya hoj i fredags då jag blev påkörd. Kul att höra att det blev en lyckad runda! hänger gärna med på nästa!
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
jätte jättetack till Sulan som skjutsade mig hela rundan efter att gräsklipparen lagt av! (Han har tjatat halva kvällen nu om att han inte fick nån uppmärksamhet) så JÄTTETACK TILL LILLA SULAN SOM KÖRDE RUNT PÅ MIG! :)
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Tusen tack!

Helt otroligt underbar dag!
Tack JKay och Oas! Ja och alla ni andra också. Nu har även jag insett att det finns en hel del fina vägar att glida på här nere i södern.

Jag vet att jag sade att jag inte skulle skriva något mer i den här tråden, men jag vara bara tvungen. Förhoppningsvis är det ingen som tyckt det varit för jobbigt att det skrivits en del mindre livsnödvändiga saker här.

Frid ut till er alla från han som står vid sidlinjen och talar om hur det skall vara.


Maverick_ou812, när kommer NDR -09-tråden upp!? :3freak
 

Svalan

Stor men snabb
Gick med
24 Dec 2007
Ort
Arlöv
Hoj
Cbr1000rr - 06
jätte jättetack till Sulan som skjutsade mig hela rundan efter att gräsklipparen lagt av! (Han har tjatat halva kvällen nu om att han inte fick nån uppmärksamhet) så JÄTTETACK TILL LILLA SULAN SOM KÖRDE RUNT PÅ MIG! :)

Du vet att JAG hadde kört dajj NÄR som VAR som :rolleyes:


På allvar:)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
God morgon alla Vilsedeltagare och tack för allt beröm, det är sånt som får oss att vilja och orka lägga ner tid på att rodda.

Gällande NDR 2009:

Tråden får vänta ett liitet tag, jag orkar inte mer just nu. Dessutom måste jag reka matställe, inget av de vi varit på de senaste NDR kommer att klara av denna mängd deltagare. Men "ajl bi back" så snart det börjar klarna på den fronten. Vi tappar JKay som rajslajter men jag hoppas de andra har möjlighet att dyka upp.

Nu ska jag strax sätta mig på hojen för att köra en heldag på Ring Knutstorp, det blev ju inte tillräckligt med hojkörning igår. :brinnerup
 

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Ort
Norr om Smyge
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
Härlig dag igår!..tackar speciellt Aidem för kanonrundan....SULIS för sitt eminenta jobb där bak med Swisch på pallen...och ni andra i gruppen oxå.
Vi klara oss bra utan missöden men ibland var det nära.....för min egen del speciellt i den där jefla högerkurvan.(pust)
Ser fram emot fler goa dar med härligt gazz...:yoparty
 

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Härlig dag igår!..tackar speciellt Aidem för kanonrundan....SULIS för sitt eminenta jobb där bak med Swisch på pallen...och ni andra i gruppen oxå.
Vi klara oss bra utan missöden men ibland var det nära.....för min egen del speciellt i den där jefla högerkurvan.(pust)
Ser fram emot fler goa dar med härligt gazz...:yoparty

Vem i vår grupp var inte nära i den kurvan:gnissla ? fint kommer sulan sist ser heeeela gruppen ligger där och efter 5 min har Aidem vänt tillbaka eftersom ingen jagar han längre :död
 

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Ort
Norr om Smyge
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
Vem i vår grupp var inte nära i den kurvan:gnissla ? fint kommer sulan sist ser heeeela gruppen ligger där och efter 5 min har Aidem vänt tillbaka eftersom ingen jagar han längre :död

Hemska tanke!....och "enduro" blev det i nån kurva:D
Ska träna mer innan nästa runda:tummenupp
Än en gång,tack MCK Vilse för dagen...JKay och Maverik och resten av reiselejters...kanon!:yoparty
 

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Vem i vår grupp var inte nära i den kurvan:gnissla ? fint kommer sulan sist ser heeeela gruppen ligger där och efter 5 min har Aidem vänt tillbaka eftersom ingen jagar han längre :död

ah duu....:rolleyes: Jag blev rädd att vi skulle tappa någon där så jag kolla som tusan så alla kom igenom. Vilket vi gjorde...Ubergruppen:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top