MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Sååååå.. När har folket i mellansverige sina körtillfällen? :tungan :brinnerup

Swish, om du ser det här! Kom över till Helsingborg så ska vi bestiga åsen tillsammans! :yoparty :banana :rofl

För er som inte vet så är söderåsen mitt andra hem :Bugar
 
Last edited:

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Jaja, det var väl en trevlig tur!:) Det lilla man var med vill säga, körde hem efter typ en tredjedel... Lyckades ju hamna i den långsamma sporthojsgruppen, och långsamt för en sporthoj är inte riktigt detsamma som för en customhoj...:gnissla Så för att inte dra ner tempot för de andra (vilket en del påpekat att jag gjorde) drog jag hem istället. Men tack ändå, det var kul så länge det varade:tummenupp

Kul att träffa lite SH-folk också, man känner igen en del trots att det var en jävla massa människor där...:D

Var det du som var i JKay's grupp med en mellanklassad glidar hoj, Virago eller vad det var?

I så fall tänkte jag på dig senare under rundan när jag körde, inte illa att hänga på med den där, gick ju inte så långsamt ändå.
Men du hade du väl redan avvikit då...
Lite tråkigt att folk ska behöva känna att jag/min hoj är för slö och inte hänger med. Det är ju trotts allt social runda och inte tävling.
Klart att det får finnas någon gräns, ha med eu moppar som inte ens gör 70 på rakorna hade inte varit så kul.
Men åtminstone för mig på min placering efter FJR:en tyckte jag det gick tillräckligt fort. Jag var inte där för att räjsa.


[05:45] god morgon, då startar vi avfärden till eslöv. Har en bit att köra från Stockholm..

Ojdå. Var du med på hela resan? Sov du över någonstans eller bar det av hem igen?


Tack för en väldigt trevlig dag, fastän det gick lite långsamt enligt mitt tycke. Stanna kvar i gruppen för att inte utmana ödet. :tungan :tummenupp

Väldigt roligt!! Tack arrangörerna!! :tummenupp

Men du bytte ju grupp vid lunch :va
Du var lite dålig på att använda blinkers också :7peta
En förklaring till 'långsamheten' är att inte alla är rena rejsputtar med senaste årsmodell R-hoj. En del har mer touringaktiga hojar och kör kanske lite mer snabb touring, typ.


Godkväll folks!

Mycket trevlig runda, med massa trevligt folk! Tack!

För intresserade så blev det dock inget frieri till sidlinjen, vilket mycket beror på att när vi väl fått något att äta höll jag på att somna i gräset :hihi Och sen vek jag och Jkay ju av, så blev inget adjö i Eslöv heller.
Inte för att jag tror han blev så väldigt ledsen för det, stackaren hade väl sjunkit genom marken om jag verkligen hade friat :rofl

Än en gång, tack för en jättetrevlig dag!

Det är nog inte många killar som vill BÖRJA med frieri. Kanske ett dussin på denna planet eller något. Men du (eller sidlinjen) hade kunnat fråga varandra om en dejt.
Sen när ni har varit ihop i några månader kan du 'diskret' börja hinta om att du skulle vilja förlova dig.
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Det är nog inte många killar som vill BÖRJA med frieri. Kanske ett dussin på denna planet eller något. Men du (eller sidlinjen) hade kunnat fråga varandra om en dejt.
Sen när ni har varit ihop i några månader kan du 'diskret' börja hinta om att du skulle vilja förlova dig.

Men då försvinner ju hela poängen :gnissla
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top