MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Lanson skrev i tråden att han krockade dagen innan. Därför han inte kunde komma.

Jag tänkte mer att han hade en ursäkt för att inte komma fast han hade beställt mat :krama
Det är en ursäkt till varför han inte dök upp, och en fullt godtagbar sådan :) Men faktum är att han beställt mat , och avbokar först efter att beställningen är ivägskickad, vilket gör att han får betala ändå.


Jkay du fick väll in några tior extra på oss lata som inte fixa jämna pengar (A)? fattas säkert ändå :$ , Hoppas dem betalar för sig iallafall
Men de tiorna bör klassas som dricks som RL delade på. Varför skulle deras drickspengar gå till att betala mat till de som inte behagade dyka upp, trots att de anmält sig?
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Nu har jag lyckats läsa igenom alla inlägg. Nåja, allt från 18/4 och framåt åtminstone (var en del mellan server bytet och innan rundan jag inte läst).


Tråkigt att Wivi skulle ha närkontakt med en Ford Mondeo :(

Det var det tråkigaste att läsa. Inte så kul med de andra avåkningarna heller naturligtvis. Annars verkar det mesta ha varit på topp.


Det är väldigt värmande när alla glada kommentarer haglar över MCK Vilse och det gör att vi orkar genomföra varje tur. :)

Sen vill jag tacka alla i min och Oas grupp för gott samarbete samt glada miner.

Tack själv (jag var med i din grupp). :) Det var en rolig dag. :tummenupp


Jag fick tyvärr avvika i Hjärnarp för att spela seriematchen som leder oss till uppflyttning till Div I. Vi vann med 15-3 över Hbglaget. We are undefeated, so far! :yoparty

Bäst så. Hade varit illa om du övergett din egen grupp bara för att gå och förlora.

Stort tack alla och vi ses nästa gång (fast det får bli SLT för min del :huvet...jag har barnen på NDR-09 :yoparty )

Men, men... jag vill köra med du igen!11
Vill åka i lagom tempo, inte i hjärtat i halsgropenhelavägen-tempo.



Jag vill be er som bokat mat men inte kommit att betala in er del av matkostnaden. Jag ligger ute med betalning för 8 bokningar. :huvet

Jag röstar för att de som inte betalt är bannlysta från MCK Vilse turer till 2019 om de inte betalt in före NDR. !



Inte blir det egen körning på NDR heller

Jasså du satt hemma och groggade för att du inte hade KK.
Så kan vi ju inte ha det att du bara sitter hemma och deppar för det!

Här får du lite hjälp på traven. :D

Finns det någon som bor i närheten av Eslöv som kan hjälpa Kawa Bitch att skaffa KK ?


Men då försvinner ju hela poängen :gnissla

Jasså. Du vill bara ha uppmärksamhet hela tiden? :confused:
Inte vill du leva lyckliga i alla sina dar ?
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Jasså. Du vill bara ha uppmärksamhet hela tiden? :confused:
Inte vill du leva lyckliga i alla sina dar ?
Allt började ju som ett skämt, jag minns faktiskt inte riktigt hur vi kom in på att jag skulle fria till sidlinjen :va

Jag brukar nämligen inte ha som vana att fria till okända killar (eller tjejer för den delen) :hihi
 

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Men de tiorna bör klassas som dricks som RL delade på. Varför skulle deras drickspengar gå till att betala mat till de som inte behagade dyka upp, trots att de anmält sig?


Jo klart dem borde få dem som dricks inte så jag menade, tänkte mer om folk nu mot förmodan inte skulle vilja betala sin mat så kan man ju inte tänka det som en jätteförlust om det nu skulle ha kommit in så många extra tior som eventuellt skulle täcka dessa "extra" matbeställningarna.

Jag skulle gärna betala en liten slant för att få vara med på dessa turerna, är ju helt klart massa tid som går åt för att fixa allt.
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Allt började ju som ett skämt, jag minns faktiskt inte riktigt hur vi kom in på att jag skulle fria till sidlinjen :va

Jag vet inte heller, stod antagligen någonstans på de sidorna jag inte läst.

Jag brukar nämligen inte ha som vana att fria till okända killar (eller tjejer för den delen) :hihi

Bra det. Om du friar till någon så kan det ju missuppfattas som att du faktiskt är intresserad.
Skulle kanske vara kul att gifta sig på låtsas, jag har aldrig gjort det (gift mig, varken på riktigt eller på låtsas) så det hade varit intressant att prova på. :p
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Skrev jag vad det stod för? HA Där slog du allt huvudet på spiken grabben :rofl :hihi :rofl

Du, du och jag ska lära ut hur man gör "hoppandes grodan-med-partner-på- ryggen" övningar
i kombination med grillfest :fyllisar. Glöm inte det!

Meh, vafan...:hihi

Självklart, bestäm tid och plats bara!:tummenupp :yoparty
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Jasså du satt hemma och groggade för att du inte hade KK.Så kan vi ju inte ha det att du bara sitter hemma och deppar för det!

Här får du lite hjälp på traven. :D

Finns det någon som bor i närheten av Eslöv som kan hjälpa Kawa Bitch att skaffa KK ?

Vad är nu detta!?! Tack för omtanken! :krama Jag har alla förutsättningar på alla sätt och vis för att klara körkortet, så gäller även handledare. Är det något jag söker, så är det en sponsor! Tycker nästan Kawasaki själva ska ställa upp :kär .

En KK hade ju inte suttit fel :tummenupp

En KörKort!?! Stav felet!! :rofl :hihi :rofl
 
Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Definiera Porrigaste :hihi

Jag klagar inte, det var mysigt med lite sällskap därbak. Gick ju inte överdrivet fort upp till Båstad :hojsmilie
Klart du inte klagar, du har aldrig tidigare haft en tjej så tätt intill dig under så lång tid... :glömdet
 
Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Vad är "felet", för en typ av stav :confused:

En sådan har jag aldrig sett.

Har du sett Sällskapsresan-Snowroller när Stig Helmer Olsson får mössan Stavfelet!?! :rofl :rofl

Så Felstavat=Stavfel=Stav felet (eftersom det är felstavat, särskrivning med andra ord).

Det heter inte en körkort, utom ett körkort(så att MoZkit0 inte har chans att antyda till något helt annat) :D :D .
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
WWs förslag med ryggsäcken funkade finfint :) nu ska jag bara komma på ett sätt att flytta mat genom lägenheten :)
fick du ingen cp-truck?
De fick jag när jag hade helbensgips:)
 

Bifogat

  • gips.jpg
    gips.jpg
    215.5 KB · Visningar: 79

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
WWs förslag med ryggsäcken funkade finfint :) nu ska jag bara komma på ett sätt att flytta mat genom lägenheten :)

Får du stödja på benet? Får du det så kläm den ena kryckan under armen och ta maten i nästa och släpa dig fram i lägeheten. Går att gå som en anka och komma fram då :)

fick du ingen cp-truck?
De fick jag när jag hade helbensgips:)

Rullstol och sand :död för den som skulle köra dig :brinnerup
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top