MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Jag vill be er som bokat mat men inte kommit att betala in er del av matkostnaden. Jag ligger ute med betalning för 8 bokningar. :huvet

8 mat X 90:- = 720 spänn som ska in till mig.

Ocean - Betalt (Tack! :) )
GSX_R_Killer - Betalt (Tack! :) )
daniel83 - 90:-
Lanson - 90:-
Derdelis - 90:- (PMat mig om konto)
superstreetbike - Betalt (Tack! :) )
The Stiffmeister - Betalt (Tack! :) )
johan25 - Betalt (Tack! :) )
Stensson - 90:-

Mitt kontonummer är:

SWEDBANK
Clearing: 8079-6
Kontonr: 74 082 451-1
Märk insättningen med ditt nick så jag vet vem det är.
 
Last edited:

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Mat i Båstad på samma ställa som i fjol. Dock nere i källaren där man inte såg ett skit i ca 20min. Kolsvart med UV-ljus och "Euro-techno":D . Sen var det nån av våra gubbar som dansade runt en "stripp-stång":va

JAså det var Mavve_08 och JKAY som stod för underhållningen på strippstolpen då? :D :D

Det var Maverick_ou812


Finns det inte på bild har det inte hänt :fakta

Du hänförde oss så med din dans att ingen ens hann tänka "kamera" förens dansen var slut.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag vill be er som bokat mat men inte kommit att betala in er del av matkostnaden. Jag ligger ute med betalning för 8 bokningar. :huvet

8 mat X 90:- = 720 spänn som ska in till mig.

Verkar som det kan vara en bra idé att ta betalt i förskott nästa gång? :va

Men självklart kommer du få in pengarna! Motorcyklister är trevliga människor som gillar att göra rätt för sig, så länge det inte handlar om att hålla hastighetesbegränsningar. :hihi
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Verkar som det kan vara en bra idé att ta betalt i förskott nästa gång? :va

Men självklart kommer du få in pengarna! Motorcyklister är trevliga människor som gillar att göra rätt för sig, så länge det inte handlar om att hålla hastighetesbegränsningar. :hihi

Ja, det får kanske bli så hädanefter. Tycker ju inte att det ska behöva göras på det viset. Att en o annan (typ 3-4 uteblir) går ju an då det alltid finns ngn annan som hugger deras mat men när 15-20 försvinner utan att säja ngt då är det svårare att få utauktionerat alla.

Swiiiiiiiiiiiiiisssshh!?!?!? :gnissla

Äh, bokat ett hotellrum istället för att springa runt här som en brunstig struts! :mad:























:hihi
 
Last edited:

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Vill så här dagen efter tacka MCK Vilse och alla deltagare för ett väldans trevligt arrangemang! :tummenupp :)

Ett speciellt tack till "Krickan4", reisleiter'n i vår grupp, för ett väl genomfört jobb!!! :nicka En kul snubbe som först berättar poängen och sen drar skämtet!? :D :tungan :krama
Enligt hans eget uttalande så var vi tydligen lite vilse ett par gånger, men det märkte ju inte en smålänning, jag var ju vilse hela tiden... :brinnerup

Vill även passa på att tacka min reskamrat "Harvest" för bra tempo på transportsträckorna..! :tummenupp Efter tolv timmar på resande fot hade jag avverkat 78 mil... :hihi

I'll be back! :rolleyes:

//Flying Finn
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Var det du som var i JKay's grupp med en mellanklassad glidar hoj, Virago eller vad det var?

I så fall tänkte jag på dig senare under rundan när jag körde, inte illa att hänga på med den där, gick ju inte så långsamt ändå.
Men du hade du väl redan avvikit då...
Lite tråkigt att folk ska behöva känna att jag/min hoj är för slö och inte hänger med. Det är ju trotts allt social runda och inte tävling.
Klart att det får finnas någon gräns, ha med eu moppar som inte ens gör 70 på rakorna hade inte varit så kul.
Men åtminstone för mig på min placering efter FJR:en tyckte jag det gick tillräckligt fort. Jag var inte där för att räjsa.

Just det:)

Jag avvek precis där där ni körde ut på 90-vägen coh svängde vänster in på nån väg, där fortsatte jag istället rakt fram mot klippan och tog mig hemåt.
Tyckte väl att jag hängde med hyfsat, men kurvtagning i den hastighet ni andra kunde hålla funkade inte riktigt för mig så jag halkade efter ett par gånger och då tyckte de framför mig att jag gärna fick försöka sluta luckan lite eftersom det var svårt att veta var jag blivit av och att de fick hålla för mycket koll i backspeglarna... Så delvis blev själva körningen jobbig för min egen del och delvis så drog jag ju ner på tempot för er andra också så jag valde att ta mig hemåt själv istället:)

Jag tänkte från början att jag borde väl hänga med i den långsamma gruppen iallafall, men sen lyckades jag ju placera mig i den långsamma sporthojsgruppen (alla 125:eek:r, motards och dustomhojar hamnade i den andra långsamma gruppen) och långsamt för en sporthoj är ju inte direkt detsamma som för en customhoj så...:gnissla
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.

JAHA!! Och ni hade en superbra dag igår har jag hört/läst :squid !!

Det verkar så i alla fall, trots vissa omständigheter (tanken går till er alla oavsett vad som hänt):krama .

NÄMEN!!

Då får vi se när tråden för nästa Mck Vilse kommer upp på SH!! För jag förväntar mig inget annat med tank på att ni vart över 200st hojar som medverkade :2cool!!

Jag tycker crewet är värda en stor eloge för allt arbete:klappar :klappar :klappar
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

EHEHE tror du ska skriva ut förlängningen på KK :rofl :hihi :rofl

Inte blir det egen körning på NDR heller, kanske får jag åka BT1100 baklänges då istället :D :D

Menvafan, det är bara du som är för pervers för ditt eget bästa:FU

Haha, du kan bli sån där stuntpartner!:yoparty
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag vill be er som bokat mat men inte kommit att betala in er del av matkostnaden. Jag ligger ute med betalning för 8 bokningar. :huvet

8 mat X 90:- = 720 spänn som ska in till mig.

Ocean - 90:-
GSX_R_Killer - 90:-
daniel83 - 90:-
Lanson - 90:-
Derdelis - 90:- (PMat mig om konto)
superstreetbike - 90:-
The Stiffmeister - 90:-
johan25 - 90:-
Stensson - 90:-

Mitt kontonummer är:

SWEDBANK
Clearing: 8079-6
Kontonr: 74 082 451-1
Märk insättningen med ditt nick så jag vet vem det är.

Lanson skrev i tråden att han krockade dagen innan. Därför han inte kunde komma.
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Menvafan, det är bara du som är för pervers för ditt eget bästa:FU

Skrev jag vad det stod för? HA Där slog du allt huvudet på spiken grabben :rofl :hihi :rofl

Du, du och jag ska lära ut hur man gör "hoppandes grodan-med-partner-på- ryggen" övningar
i kombination med grillfest :fyllisar. Glöm inte det!
 

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Va höll ni för fart och hur fort körde ni som mest??

en bit över 200 på ngn raksträcka var väll som mest för min del iaf.


Jkay du fick väll in några tior extra på oss lata som inte fixa jämna pengar (A)? fattas säkert ändå :$ , Hoppas dem betalar för sig iallafall
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top