Nu har jag lyckats läsa igenom alla inlägg. Nåja, allt från 18/4 och framåt åtminstone (var en del mellan server bytet och innan rundan jag inte läst).
Tråkigt att Wivi skulle ha närkontakt med en Ford Mondeo
Det var det tråkigaste att läsa. Inte så kul med de andra avåkningarna heller naturligtvis. Annars verkar det mesta ha varit på topp.
Det är väldigt värmande när alla glada kommentarer haglar över MCK Vilse och det gör att vi orkar genomföra varje tur.
Sen vill jag tacka alla i min och Oas grupp för gott samarbete samt glada miner.
Tack själv (jag var med i din grupp).
Det var en rolig dag.
Jag fick tyvärr avvika i Hjärnarp för att spela seriematchen som leder oss till uppflyttning till Div I. Vi vann med 15-3 över Hbglaget. We are undefeated, so far!
Bäst så. Hade varit illa om du övergett din egen grupp bara för att gå och förlora.
Stort tack alla och vi ses nästa gång (fast det får bli SLT för min del
...jag har barnen på NDR-09
)
Men, men... jag vill köra med du igen!11
Vill åka i lagom tempo, inte i hjärtat i halsgropenhelavägen-tempo.
Jag vill be er som bokat mat men inte kommit att betala in er del av matkostnaden. Jag ligger ute med betalning för 8 bokningar.
Jag röstar för att de som inte betalt är bannlysta från MCK Vilse turer till 2019 om de inte betalt in före NDR. !
Inte blir det egen körning på NDR heller
Jasså du satt hemma och groggade för att du inte hade KK.
Så kan vi ju inte ha det att du bara sitter hemma och deppar för det!
Här får du lite hjälp på traven.
Finns det någon som bor i närheten av Eslöv som kan hjälpa Kawa Bitch att skaffa KK ?
Men då försvinner ju hela poängen
Jasså. Du vill bara ha uppmärksamhet hela tiden?
Inte vill du leva lyckliga i alla sina dar ?