Definiera Porrigaste
Jag klagar inte, det var mysigt med lite sällskap därbak. Gick ju inte överdrivet fort upp till Båstad
Äeh, bara kolla på bruden vafan!
Aja, jag kan släpa med henne nästa gång om det blir trubbel igen, om det nu var såååå jobbigt ;D
Låter som om du är lite betuttad i allas vår lilla swish?
Låter som om du är lite betuttad i allas vår lilla swish?
Jaha? Och?
LITE ??
Ryggsäck ?
Swish, om du ser det här! Kom över till Helsingborg så ska vi bestiga åsen tillsammans!
Skit i åsen och bestig varandra istället :ligga
Vafan, jag som försökte vara lite diskret! Hoppas hon gillar Carcass, At The Gates, Sepultura, Pantera och sådana gamla fina skrönor då!
För er som inte vet så är söderåsen mitt andra hem
Ja du har ju en gräsplätt där som bara är din (fellåt!!)
Nog säkrare att dra på lite Volbeat, eller hur swishy?
Jaja, det var väl en trevlig tur! Det lilla man var med vill säga, körde hem efter typ en tredjedel... Lyckades ju hamna i den långsamma sporthojsgruppen, och långsamt för en sporthoj är inte riktigt detsamma som för en customhoj... Så för att inte dra ner tempot för de andra (vilket en del påpekat att jag gjorde) drog jag hem istället. Men tack ändå, det var kul så länge det varade
Kul att träffa lite SH-folk också, man känner igen en del trots att det var en jävla massa människor där...
[05:45] god morgon, då startar vi avfärden till eslöv. Har en bit att köra från Stockholm..
Tack för en väldigt trevlig dag, fastän det gick lite långsamt enligt mitt tycke. Stanna kvar i gruppen för att inte utmana ödet.
Väldigt roligt!! Tack arrangörerna!!
Godkväll folks!
Mycket trevlig runda, med massa trevligt folk! Tack!
För intresserade så blev det dock inget frieri till sidlinjen, vilket mycket beror på att när vi väl fått något att äta höll jag på att somna i gräset Och sen vek jag och Jkay ju av, så blev inget adjö i Eslöv heller.
Inte för att jag tror han blev så väldigt ledsen för det, stackaren hade väl sjunkit genom marken om jag verkligen hade friat
Än en gång, tack för en jättetrevlig dag!
Det är nog inte många killar som vill BÖRJA med frieri. Kanske ett dussin på denna planet eller något. Men du (eller sidlinjen) hade kunnat fråga varandra om en dejt.
Sen när ni har varit ihop i några månader kan du 'diskret' börja hinta om att du skulle vilja förlova dig.
Men då försvinner ju hela poängen
Joho
Jag skulle egentligen gjort det, bara för att se reaktionen lixom
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|